Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor de eerste maal vakantie naar Marokko en belanden in een prachtig hotel , zeer grote mooie verzorgde kamer . Op en top vriendelijk en behulpzaam personeel . Zéér lekkere buffetten met ook 2 themarestaurants . Wij hebben tijdens ons verblijf bij deze 2 restaurants geweest en het eten was er zeer lekker, juist de bediening in het restaurant Krystal was ondermaats , we voelden er ons niet zo welkom ...spijtig want anders verdient dit hotel van ons een 10/10 .

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel was zoals het zelfde zoals vorige keer heel goed service en personeel en mooie luxe kamer alles erop en eraan en niks te kort maar wel heel druk in de restaurant. Alles super 10 heel de twee weken

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 december 2019

Super goed hotel! Mooie grote kamers, veel variatie bij zowel het ontbijt, lunch als avondeten. Personeel is zeer vriendelijk. 'S avonds gezellig iets drinken aan de bar met live muziek, ook hier is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 december 2019

Dit jaar zijn wij voor de 11e keer naar Agadir geweest. De laatste jaren steeds weer Riu Palace Hotel gekozen. Dit is een super relaxed hotel. Het is voor ons een soort 2e huis geworden. De ligging, halverwege de prachtige boulevard, vinden wij ideaal. Volgens jaar weer!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 23 november 2019

Wellicht het mooiste en beste hotel van Agadir. Mooie ruime lobby, ook hotelkamer was ruim en netjes. Alles werkte naar behoren. Goed eten, voor ieder iets wilds. Service keurig, vriendelijk personeel. De binnenplaats met zwembad was sfeervol. Hotel zat vol maar toch was het rustig. Net en rustig volk. Leuke vakantie gehad, aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com