Hotel Riu Palace Tikida Agadir
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
146 US$
88 US$
70 US$
  • Gratis parkeren
Kenzi Europa(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
149 US$
140 US$
TripAdvisor
19 oktober 2017 beoordeeld

alles was top. Het eten was zeer gevarieerd en verzorgd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles is piekfijn in orde. De ganse dag door lopen ze rond om vuil of etensresten van de hotelgasten op te kuisen. Van ontbijt tot avondmaal alles was af. Wie hier niet tevreden is, begrijp ik niet wat deze mensen thuis eten.
voor de vegetarier, voor het dieet en voor de vlees of viseter. iedereen keus over.
Wij komen hier zeker terug.

Kamertip: wij hadden een zonnige rustige kamer gevraagd en hebben die ook gekregen
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen woorden voor, een hotel voor vreetzakken die elke dag als beesten buffetten aanvallen en graag aan een zwembad liggen waar je als sardienen op mekaar gepropt ligt en moet spurten voor een handdoek en een zetel!!!!
Riu ... zware teleurstelling !!!! En wat Agadir zelf betreft... Blankenberge heeft een mooie promenade , zonder overwelving van kamelengeur en rotte vis!!!! NOOIT meer

Verbleef: oktober 2017
12 oktober 2017 beoordeeld

Zeer mooi en goed onderhouden hotel. Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, ...prijs kwaliteit top! Animatie-team is een leuke bende, deze mensen doen echt hun best om iedereen te entertainen, zeker TabTab...een dikke pluim! Mensen van het restaurant ook zeer vriendelijk en behulpzaam, het eten genoeg gevarieerd en super lekker! Ik kan dit hotel zeker aanraden, ik kom terug!

Kamertip: Iets hoger gelegen en zicht op zwembad is zeer aangenaam!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het waren super dagen in agadir en dat dankzij dit prachtig hotel! T eten de ambiance, service, personeel allemaal top! Zwembad was geweldig we hadden 1 dag slecht weer en konden terecht in t binnenbad..Zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
27 september 2017 beoordeeld

Zeer mooi en goed onderhouden hotel dat qua prijsverhouding voldoende kwaliteit biedt.
Diegenen die hier niet tevreden zijn willen een 'Porsche Cayenne voor de prijs van een Datsun Duster'. Het hotel ligt wel wat buitenaf (maar de meeste Riu-hotels zijn zo gelegen) maar toch biedt een aangename wandelboulevard wel wat afwisseling. De kamers worden degelijk onderhouden en het personeel is op enkele uitzonderingen na uitermate vriendelijk. Niettegenstaande het ons allereerste bezoek aan dit hotel was hebben we (dankzij Riu-class diamond card) een serieuze upgrade van kamer gekregen. Het eten is gemiddeld, maar verzorgd. Het entertainment (shows) vooral s'avonds is iets minder dan gemiddeld en wordt wekelijks herhaald in tegenstelling tot de meeste andere hotels waar een termijn van 14 dagen geldt. Wij komen terug.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner