Hotel Riu Palace Tikida Agadir
Tildi Hotel & SPA(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
30 US$
bedfinder
Goed 3,5/5
  • Zwembad
Golden Beach Appart-Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
63 US$
105 US$
Cancelon
FilterenAlle talen
21 november 2016 beoordeeld

één week verbleven in dit hotel geweldige tijd gehad heel mooi weer , heel lekker eten de kamers waren ruim en proper maar je ziet wel al dat hotel al 4j open is en dat de kamers al vaak gebruikt zijn het personeel was heel vriendelijk en ze deden er alles om u een aangename vakantie te geven speciale dank nog aan zamira en rachid in het hoofdhotel super bediening gehad

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
16 november 2016 beoordeeld

Hoewel de kamers aan vernieuwing toe zijn , is dit hotel een goede plek om te genieten van je vakantie. Personeel erg vriendelijk , zijn echt met de bezoekers bezig .Ontbijt , lunch en diner goed verzorgd en voldoende keuze. De bar : nogmaals vriendelijk en behulpzaam.Zwembad : groot ( leg wel bijtijds je handdoek op de strandstoel ) Leuk animatie team. De avonden is er altijd wat te doen , bij de bar of elders.

Kamertip: Kamers zijde van zwembad of zicht op strand zijn het mooiste ( hebben het mooiste uitzicht)
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
15 november 2016 beoordeeld

Mijn 4e verblijf dit jaar in dit hotel ; deze keer met vrienden die er nog niet waren .
Vriendelijke ontvangst en op mijn vraag voor 3dicht bij elkander liggende kamers werd direct alles in orde gebracht
Een week waarbij m'n vrienden super tevreden waren zowel over de acomedatie de inrichting van de kamers
Ook zwembad en gelegenheid tot zonnebaden beviel hun erg
Qua eetgelegenheid en aanbod waren we super tevreden
Het animatieteam is jong maar doen zeker hun best
Kort weg vakantie om.terug te doen

Kamertip: 3e verdiep ( kant zon namiddag ) op niveau van resto barvreceptie
  • Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
31 oktober 2016 beoordeeld

hadden kamer met zwembadzicht,doch er stond een enrme boom voor!!gewoon andere kamer gekregen.buffet s avonds gewoon fantastisch gambas,ger zalm en allerlei anders zeeer lekker.fusion rest gedaan ,niet zo lekker.bediening goed doch met drinkgeld beter en sneller.helaas slechts 5 op 14 dagen goed weer.al bij al een topper

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
26 oktober 2016 beoordeeld

we wouden naar turkeye de weinige vluchten zaten zo we kwamen we bij agadir omdat mijn man slechtziende en een boulevaard in de buurt is makkelijk voor hem om te wandelen is wel een duur hotel all in was echt wel all in zelfs de minibar doordat we laat toekwamen zijn we rap gaan slapen en hadden de laatste kamer aan het rondpunt ik kan er niet goed slapen , we vroegen een andere kamer geen probleem na de middag kwam er een vrij mag al eens gaan kijken met de baliebediende we vonden ze ok ze zie nog tot 14u30 en dan kan je het werd 15u het werd 15u30 ja k ben ook poetsvrouw en begreep dat maar we moesten naar hammam om 18u dus we wilden eigenlijk graag gaan uitpakken en dan hadden we het doe de kamer open degene die die valies brengt volgt op de voet en ja die kamer was maar enkel al de badkamer gedaan , een emmer met gitzwart water het bed overhoop allee ben dan maar zelf beginnen poetsen je beroepsziekte zeker maar ik snakte naar een douche en die gast zei pauze 1uur jaja allee met mijn routine was het snel gedaan maar geen lakens en toen ze eindelijk daar waren maar lady is onze job jaja maakt u snel het bed wij moeten weg, we hebben de balie info gegeven dat ik ze zelf moeten poetsen heb en zijn naar hamam vertrokken hebben een reuze fruitmand gekregen en koekjes en champagne ik heb het fruit op de boulevaard uitgedeeld aan mensen die bedelde ik heb zelfs gans de minibar uitgedeeld wij betalen dat en drinken geen frisdranken bijna moest iedereen zoiets doen er zouden veel mensen gelukkig zijn daar die overvloed was ongelooflijk dus delen maakt mij gelukkig die oude man weende ik wou dat ik het meer kan doen ook in belgie doe ik dat al eens rechtstreeeks aan mensen die het kunnen gebruiken ook al verdien ik geen schatten

Kamertip: blij op 3e boulevaard kant ik vind zwembad per dag 40 euro erbij teveel het bed was toppie dat vind ik belangrijker ge leeft toch buiten
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner