“Fantastische ontvangst”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa
Beoordeeld als nr. 7 van 79 hotels in Agadir
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel. Alles was heel goed verzorgd en iedereen heel behulpzaam en altijd met een glimlach. Ontbijt heerlijk en met heel veel keuze! Ook het restaurant is zeker aan te raden! En dan ook nog prachtig weer!

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
H5707, General Manager van Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Dear Ashraf,
I am so glad to read your lovely feedback! as you said Sofitel Agadir have a beautiful spirit and ambiance.
i am happy to know that you enjoyed your stay at agadir. please don not hesitate to contact me directly to prepare your next stay H5707-HR2@SOFITEL.COM.
See you soon
Mustapha MAHER
Directeur Adjoint

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel was mooi maar zat geen sfeer in was beetje kill.
De kamer was okey had gelukkig mooie uit zicht op het zwembad en de zee. Min punt ze mogen de kamer wat beter schoonmaken.Het nooit fijn gevoel om iemand anders zijn haar terug te vind op de lavabo.We hebben 1 keer in het hotel gegeten en dat was buffet we hebben er niet van genoten het was armzalig en bijna alles was niet vers en de kip was nog rosé vanbinnen. Voor 700 dirham voor 2 pers slecht eten en zonder drank inbegrepen

Verbleef: November, 2017, reisde voor zaken
Alaa El-din S, Directeur général van Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017

Dear Farida,

We would like to thank you sincerely for sharing your experience with us.
Our guest's reviews are really important for all of us. Thanks to you, we will have the opportunity to improve our services.

I would like to personnaly apologize about your disappointment concerning the food.
We have a new french chef, Franck, who joined our team few weeks ago, he will make many changes and suprises. Stay tuned :)

We hope to see you soon again.

Mustapha Maher

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant le palais geeft top Marokkaanse keuken maar als je reserveert en vraagt of dit restaurant nog steeds rookvrij is zoals vorig jaar en er een tafel van 6 wel begint te roken (waarvan 1 sigaar)...dan ben ik opgestapt!
Of aan de receptie zeg je dat het wel toegestaan is te roken of je doet wat je zegt.....
Jammer voor deze foute communicatie

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Alaa El-din S, Directeur général van Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

Dear guest,

I would like to inform you that it is forbidden to smoke in our restaurant "Le Palais du Jardin".

It would be lovely if you could write me directely to understand more what happened. Feel free to write me at any time. Here is my contact : H5707-MK@sofitel.com

Mustapha Maher

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waouwww! Subliem hotel...prachtige spa, privé-strand, superlekker eten, uitgebreid buffet, thema-avonden, supervriendelijk en gedienstig personeel, lekkere marokkaanse wijnen...teveel om op te noemen...komen zeker terug...klein minpuntje...logeren in kamer 110, bijbetaald voor kamer met zeezicht...maar de zee is maar vanaf het balkon zichtbaar...kamers met uitzicht op het zwembad en de zee (binnenkant hotel) zien er qua ligging met zicht op zee beter uit...Ahmed, verantwoordelijke voor zwembad en strand is onze favoriet! Dit weekje in jullie hotel is de max...dank aan jullie allen voor jullie gastvriendelijkheid!!! Gr Philippe en Véronique Bourgeois-Degomme.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
H5707, General Manager van Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear Philippe and Véronique,
What a lovely review, thank you so much for sharing your experience with us, I’m glad to know that you enjoyed your stay here in Agadir.
I’d take this opportunity to thank our staff for the amazing work and especially Amhed, he’s an amazing heartist : artist with a big heart.
You are very welcome among the big family of Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa. We hope to have you here soon.

Mustapha MAHER

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel! De nieuwe leiding heeft een geweldig team neer gezet. Vrijwel alle negatieve reacties in onderstaand kan ik bij deze weerleggen! Uitzonderlijke goede pure vriendelijkheid! Dit merk je zowel in het restaurant als aan het zwembad. Iedereen is betrokken en wil een extra stapje voor je zetten en is bereid wat meer met je te praten als je daar voor open staat.
Al met al een geweldige vakantie gehad en zeker een plek om terug te komen! 5 sterren is het zeker waard!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Alaa El-din S, Directeur général van Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear Lorenzo,

Waouh !! All the team is so happy to read your lovely review!
I would like you to know that you will be always welcome here, in your second new home :)
It was a pleasure to meet you and we really hope to see you again here!

We propose different offers during the year, for example, in September : 10 days of discount for the Thalasso spa center. Let's meet in september again !?

Do not hesitate to contact me directely to book your next stay : H5707-MK@Sofitel.com

Alaa El Din Saleh
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 0,2 km afstand
Royal Atlas & Spa
nr. 19 van 79 in Agadir
1.033 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa

Adres: Baie des Palmiers, Agadir 80010, Marokko
Telefoonnummer:
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 7 van 79 hotels in Agadir
Prijsklasse: 111 € - 220 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa 5*
Aantal kamers: 173
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?