Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa
353 US$
194 US$
  • Aan het strand
  • Zwembad
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
87 US$
Agoda.com
147 US$
136 US$
146 US$
  • Zwembad
Kenzi Europa(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
62 US$
Agoda.com
148 US$
143 US$
176 US$
159 US$
3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel was mooi maar zat geen sfeer in was beetje kill.
De kamer was okey had gelukkig mooie uit zicht op het zwembad en de zee. Min punt ze mogen de kamer wat beter schoonmaken.Het nooit fijn gevoel om iemand anders zijn haar terug te vind op de lavabo.We hebben 1 keer in het hotel gegeten en dat was buffet we hebben er niet van genoten het was armzalig en bijna alles was niet vers en de kip was nog rosé vanbinnen. Voor 700 dirham voor 2 pers slecht eten en zonder drank inbegrepen

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017

Dear Farida,

We would like to thank you sincerely for sharing your experience with us.
Our guest's reviews are really important for all of us. Thanks to you, we will have the opportunity to improve our services.

I would like to personnaly apologize about your disappointment concerning the food.
We have a new french chef, Franck, who joined our team few weeks ago, he will make many changes and suprises. Stay tuned :)

We hope to see you soon again.

Mustapha Maher

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant le palais geeft top Marokkaanse keuken maar als je reserveert en vraagt of dit restaurant nog steeds rookvrij is zoals vorig jaar en er een tafel van 6 wel begint te roken (waarvan 1 sigaar)...dan ben ik opgestapt!
Of aan de receptie zeg je dat het wel toegestaan is te roken of je doet wat je zegt.....
Jammer voor deze foute communicatie

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

Dear guest,

I would like to inform you that it is forbidden to smoke in our restaurant "Le Palais du Jardin".

It would be lovely if you could write me directely to understand more what happened. Feel free to write me at any time. Here is my contact : H5707-MK@sofitel.com

Mustapha Maher

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waouwww! Subliem hotel...prachtige spa, privé-strand, superlekker eten, uitgebreid buffet, thema-avonden, supervriendelijk en gedienstig personeel, lekkere marokkaanse wijnen...teveel om op te noemen...komen zeker terug...klein minpuntje...logeren in kamer 110, bijbetaald voor kamer met zeezicht...maar de zee is maar vanaf het balkon zichtbaar...kamers met uitzicht op het zwembad en de zee (binnenkant hotel) zien er qua ligging met zicht op zee beter uit...Ahmed, verantwoordelijke voor zwembad en strand is onze favoriet! Dit weekje in jullie hotel is de max...dank aan jullie allen voor jullie gastvriendelijkheid!!! Gr Philippe en Véronique Bourgeois-Degomme.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
H5707, General Manager van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear Philippe and Véronique,
What a lovely review, thank you so much for sharing your experience with us, I’m glad to know that you enjoyed your stay here in Agadir.
I’d take this opportunity to thank our staff for the amazing work and especially Amhed, he’s an amazing heartist : artist with a big heart.
You are very welcome among the big family of Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa. We hope to have you here soon.

Mustapha MAHER

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel! De nieuwe leiding heeft een geweldig team neer gezet. Vrijwel alle negatieve reacties in onderstaand kan ik bij deze weerleggen! Uitzonderlijke goede pure vriendelijkheid! Dit merk je zowel in het restaurant als aan het zwembad. Iedereen is betrokken en wil een extra stapje voor je zetten en is bereid wat meer met je te praten als je daar voor open staat.
Al met al een geweldige vakantie gehad en zeker een plek om terug te komen! 5 sterren is het zeker waard!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear Lorenzo,

Waouh !! All the team is so happy to read your lovely review!
I would like you to know that you will be always welcome here, in your second new home :)
It was a pleasure to meet you and we really hope to see you again here!

We propose different offers during the year, for example, in September : 10 days of discount for the Thalasso spa center. Let's meet in september again !?

Do not hesitate to contact me directely to book your next stay : H5707-MK@Sofitel.com

Alaa El Din Saleh
General Manager

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het totaalplaatje van dit hotel klopt in alle opzichten dat een luxe relax vakantie mogelijk maken.
Onwijs goede kwaliteit van alle voorzieningen en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel
Naast de kwaliteit van eten en drinken wordt tot aan het zwembad alles tot in de puntjes verzorgd.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Dear Emilio,

I am glad to read that you enjoyed your stay at the hotel and to know that we met your expectations, and that you appreciated the hotel’s ambassodors. I will personnaly thank all the Sofitel ambassadors about their kidness.

I really hope to see you again, you will be always welcome at the Sofitel Agadir :)

Best regards,

Aladin SALEH,