Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa
158 US$
69 US$
  • Gratis parkeren
Kenzi Europa(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
85 US$
77 US$
  • Inclusief ontbijt
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
  • Aan het strand
174 US$
159 US$
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel! De nieuwe leiding heeft een geweldig team neer gezet. Vrijwel alle negatieve reacties in onderstaand kan ik bij deze weerleggen! Uitzonderlijke goede pure vriendelijkheid! Dit merk je zowel in het restaurant als aan het zwembad. Iedereen is betrokken en wil een extra stapje voor je zetten en is bereid wat meer met je te praten als je daar voor open staat.
Al met al een geweldige vakantie gehad en zeker een plek om terug te komen! 5 sterren is het zeker waard!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear Lorenzo,

Waouh !! All the team is so happy to read your lovely review!
I would like you to know that you will be always welcome here, in your second new home :)
It was a pleasure to meet you and we really hope to see you again here!

We propose different offers during the year, for example, in September : 10 days of discount for the Thalasso spa center. Let's meet in september again !?

Do not hesitate to contact me directely to book your next stay : H5707-MK@Sofitel.com

Kind regards,

Alaa El Din Saleh
General Manager

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het totaalplaatje van dit hotel klopt in alle opzichten dat een luxe relax vakantie mogelijk maken.
Onwijs goede kwaliteit van alle voorzieningen en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel
Naast de kwaliteit van eten en drinken wordt tot aan het zwembad alles tot in de puntjes verzorgd.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Dear Emilio,

I am glad to read that you enjoyed your stay at the hotel and to know that we met your expectations, and that you appreciated the hotel’s ambassodors. I will personnaly thank all the Sofitel ambassadors about their kidness.

I really hope to see you again, you will be always welcome at the Sofitel Agadir :)

Best regards,

Aladin SALEH,
General Director

7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 5 nachten verbleven. Prima ontvangen en een prachtige upgrade gehad. Alle lof voor dit alles. Een heel vervelende ervaring gehad met diefstal door het schoonmaakpersoneel. Personeel hierop aangesproken en gaf het toe. Spullen teruggekregen. Al hadden zij orale emotionele waarde voor ons. Bij de receptie gemeld maar verder geen actie door hun ondernomen. Hierdoor heeft ons verblijf een nare nasmaak gekregen, vooral omdat wij bang waren om onze spullen alleen in onze kamer te laten. Sinds ons verblijf in december een klacht ingediend bij Accor maar tot op heden (07/04/2017) nog geen antwoord gehad. Wel tot nu toe ongeveer 5 keer reminder gestuurd maar zonder enige reactie. Jammer want het hotel is zeker zijn sterren en reputatie waard! Dit zijn wij ook niet gewend van Accor!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze vakantie heeft ons gemengd gevoelen gegeven. Ontvangst en onthaal was zeer vriendelijk. Ook in het restaurant en de bar waren ze zeer vriendelijk. Dit hotel is echter zeer donker en ook in de kamer was het compact en vooral donker. Combinatie met golf is perfect verlopen. Het eten is alweer duaal. Ruim assortiment maar ook heel wat voedsel uit blik. Asperges, tonijn, wortelen etc waren nt vers. Dan liever minder assortiment maar vers uit de regio. We zijn uit puur armoede dan maar eens extern gaan eten ( riad la maison blanche op wandelafstand) Was dit een verschil. En de overheerlijke wijn 30 procent goedkoper. Zwembad mooi en verwarmd. Direct aan het strand. Éèn minpunt: de drank, de wijn is gewoon veel te duur voor lokale wijn. 45-50 euro voor lokale wijn is erover en ook in de bar rekenen ze goed door. 2 x ook gezien geweest tussen wat ik wenste en moest betalen en telkens ging het over het dubbele. Thalassa was zeer verzorgd. Het weer en de glimlach van het personeel maakt veel goed maar of we terugkomen, blijft een vraagteken.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2017

Dear guests,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa. I am sorry that your experience did not meet your expectations.

We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Feel free to contact me by mail: H5707-HR2@sofitel.com.

I hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. And do not hesitate to contact me for organizing your next trip among us.

Sincerely,

Aladin SALEH
General Manager Sofitel Agadir

28 maart 2017 beoordeeld

Kamer is mooi en modern , voorzien van veel faciliteiten , maar is nogal donker.
bijna alle kamers hebben zijdelings zeezicht. De airco is nagenoeg geruisloos. Geen burenlawaai van andere kamers.
Zwembad is heel goed en volledig verwarmd(n ideaal voor de maand maart)
Mooi stuk strand en faciliteiten aanwezig( handdoeken, ligbedden ...)
Personeel steeds behulpzaam. Het avondeten is gewoon goed. De dranken daarentegen zijn peperduur! Dit is een groot minpunt!!

Kamertip: bijna alle kamers hebben zijdelings zeezicht. Airco op de kamer is geruisloos.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Dear guest,

I am glad to know that your stay met your expectations.

Indeed, the private beach is splendid and perfect for a relaxing moment.

Your requests are precious for us, in order to enhance our services continously.

I hope to see you again during your next trip in Agadir.

Sincerely,

Aladin SALEH