Leg de laagste prijs van deze websites vast
Travelocity
eDreams
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer knappe zaak , vol van attentie’s en zeer smaakvol ingericht .
We hebben de degustatie menu genomen en alles was in één woord de Perfectie. Om zeker en vast terug te gaan en voor iedereen aan te bevelen Zeer uitgebreide kaart met veel Franse gerechten maar ook de Marokaanse Specialiteiten .

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Ik blijf fan van dit top verwenoord.
Het vernieuwde buitenzwembad maakt het nog meer cosy.
Leuk en gezellig restaurant met zowel een innovatieve keuken als Marokkaanse gerechten. Helaas met onpraktische zitjes maar dat nemen we erbij. Weliswaar hadden we dit restaurant graag “rookvrij” gezien...

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 10 november 2016 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, prachtige kamers, heel uitgebreide spa uit duizend en een nachten met mogelijkheid tot heerlijke massage en manicure en een grote fitnessruimte.
Voortreffelijke keuken, een prachtig groot buitenzwembad, een aanrader.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Dit was onze eerste ervaring met marokko. Een prima hotel met lieve mensen. Nadeel vind ik wel dat er op de kamers gerookt mag worden en dat ruik je. Qua prijs kwaliteit vind ik het persoonlijk aan de hoge kant liggen. Maar ze hebben alles van top tot teen verzorgd. Owja het ontbijt is mega! Als je een grote eter bent ben je hier zeker op het goede adres. Mijn moeder en ik zijn dit niet dus ik voelde me in het begin echt gegeneerd om met zoveel eten op tafel nog weg te lopen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 27 november 2014

Villa blanche heeft een heel rustgevende uitstraling, de ligging, de ontvangst, de keuken en de spa staan op hoog niveau.
Geen wonder dat de poes des huizes het hier ook naar zijn zin heeft.
Hou er rekening mee dat je het ontbijt wat moet bijsturen en hoeveelheid (te veel) en soms in snelheid (te traag) maar dat nemen we er graag bij.

Datum van verblijf: november 2014