Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
152 US$
109 US$
68 US$
bedfinder
  • Zwembad
Atlantic Palm Beach Apart Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
125 US$
322 US$
309 US$
  • Inclusief ontbijt
10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, prachtige kamers, heel uitgebreide spa uit duizend en een nachten met mogelijkheid tot heerlijke massage en manicure en een grote fitnessruimte.
Voortreffelijke keuken, een prachtig groot buitenzwembad, een aanrader.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was onze eerste ervaring met marokko. Een prima hotel met lieve mensen. Nadeel vind ik wel dat er op de kamers gerookt mag worden en dat ruik je. Qua prijs kwaliteit vind ik het persoonlijk aan de hoge kant liggen. Maar ze hebben alles van top tot teen verzorgd. Owja het ontbijt is mega! Als je een grote eter bent ben je hier zeker op het goede adres. Mijn moeder en ik zijn dit niet dus ik voelde me in het begin echt gegeneerd om met zoveel eten op tafel nog weg te lopen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
27 november 2014 beoordeeld

Villa blanche heeft een heel rustgevende uitstraling, de ligging, de ontvangst, de keuken en de spa staan op hoog niveau.
Geen wonder dat de poes des huizes het hier ook naar zijn zin heeft.
Hou er rekening mee dat je het ontbijt wat moet bijsturen en hoeveelheid (te veel) en soms in snelheid (te traag) maar dat nemen we er graag bij.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
29 oktober 2014 beoordeeld

Ga dit niemand aanbevelen, personeel zeer onvriendelijk erg bij de hand, enkele zeer brutaal.
ruikt op de kamer, restaurant had ik meer van verwacht viel tegen en erg duur.
Kamers niet schoon, personeel was zeer onkundig. Riad ligt ver van het centrum.
Zijn zeker beter plekken om te vertoeven in Agadir.
Geen aanrader... beetje jammer

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner
20 september 2014 beoordeeld

We verbleven een week je in villa Blanche. Top! We hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut. Een kleinschalig hotel, maar supermooi, warm, gezellig, luxueus, een magnifique, waanzinnig ontbijt. En vooral de rust was zalig. We verbleven hier met 2 kids (4 en 7 jaar), maar was geen probleem - aangezien een boutiquehotel twijfelden we in eerste instantie. Gelukkig deden we dat niet en verbleven we hier een week. In tegenstelling tot de andere hotels in de buurt aan het strand (Sofitels) is dit gewoon fantastisch. Op het einde van Agadir, maar met een taxi sta je in het centrum voor 40 dirham. Eten in restaurant was van een zeer hoge klasse. Proficiat Villa Riad Blache, maar ook vooral een dikken proficiat voor het vriendelijk personeel. TOP! Doen! Wij komen alvast eens terug

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie