Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Dit was onze eerste ervaring met marokko. Een prima hotel met lieve mensen. Nadeel vind ik wel dat er op de kamers gerookt mag worden en dat ruik je. Qua prijs kwaliteit vind ik het persoonlijk aan de hoge kant liggen. Maar ze hebben alles van top tot teen verzorgd. Owja het ontbijt is mega! Als je een grote eter bent ben je hier zeker op het goede adres. Mijn moeder en ik zijn dit niet dus ik voelde me in het begin echt gegeneerd om met zoveel eten op tafel nog weg te lopen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 27 november 2014

Villa blanche heeft een heel rustgevende uitstraling, de ligging, de ontvangst, de keuken en de spa staan op hoog niveau.
Geen wonder dat de poes des huizes het hier ook naar zijn zin heeft.
Hou er rekening mee dat je het ontbijt wat moet bijsturen en hoeveelheid (te veel) en soms in snelheid (te traag) maar dat nemen we er graag bij.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 29 oktober 2014

Ga dit niemand aanbevelen, personeel zeer onvriendelijk erg bij de hand, enkele zeer brutaal.
ruikt op de kamer, restaurant had ik meer van verwacht viel tegen en erg duur.
Kamers niet schoon, personeel was zeer onkundig. Riad ligt ver van het centrum.
Zijn zeker beter plekken om te vertoeven in Agadir.
Geen aanrader... beetje jammer

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 20 september 2014

We verbleven een week je in villa Blanche. Top! We hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut. Een kleinschalig hotel, maar supermooi, warm, gezellig, luxueus, een magnifique, waanzinnig ontbijt. En vooral de rust was zalig. We verbleven hier met 2 kids (4 en 7 jaar), maar was geen probleem - aangezien een boutiquehotel twijfelden we in eerste instantie. Gelukkig deden we dat niet en verbleven we hier een week. In tegenstelling tot de andere hotels in de buurt aan het strand (Sofitels) is dit gewoon fantastisch. Op het einde van Agadir, maar met een taxi sta je in het centrum voor 40 dirham. Eten in restaurant was van een zeer hoge klasse. Proficiat Villa Riad Blache, maar ook vooral een dikken proficiat voor het vriendelijk personeel. TOP! Doen! Wij komen alvast eens terug

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 20 oktober 2013

3 nachten verbleven in geweldige kamer (205) op hoek 1e verdieping met ruim terras en mooi uitzicht op duin en zee.

Lobby, bar en restaurant zijn op zich vrij donker maar als je daarvan houdt is dat heel gezellig.

Toiletten op onze kamer hadden inderdaad reukprobleempje zoals in andere reviews wordt aangegeven maar door goede service voor ons (net) geen probleem en niet storend.
Bedden en inrichting kamer prima. Prima en ruime douche.

Buitenzwembad en tafels kunnen gelet op niveau van deze riad, binnenkort wel opknapbeurtje gebruiken (maar voor nu absoluut geen reden om niet te boeken).

Spa ruime opzet en vriendelijke maar zakelijke aansturing, geweldige binnenpool maar sauna en jacuzzi vonden wij persoonlijk kwalitatief wat minder.
Gebruik gemaakt van aanbieding scrub en massage (400 dirham pp), Absoluut geld waard.
Al met al zeker bezoek waard.

Van restaurant hadden we op basis van waarderingen meer verwacht. Kwaliteit gerechten was wisselend. Vlees was prima maar beide visgerechten die we hadden besteld waren horen niet bij niveau dat je op basis van reviews zou verwachten.

Dan het ontbijt en de turn down service. Ontbijt is zeker meest overvloedige dat we tijdens ons eerste bezoek aan marokko hebben meegemaakt. Maar het heeft meer het karakter van ontbijtbuffet op tafel waarbij alles tegelijkertijd en in willekeurige volgorde wordt opgediend. Als je eieren besteld krijg je die als je bijna klaar bent en zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen. Dat is eigenlijk jammer. Betere aansturing zou hier zeker helpen want aan de jongens die het opdienen ligt het niet die willen wel en zijn uiterst vriendelijk en doen zich alle moeite.

Zelfde geldt ook voor turndown service. Blijft natuurlijk altijd lastig maar is toch leukste als dit gebeurd als je niet op de kamer bent.

Wat schoonmaak betreft is advies ook kasten te poetsen op plaatsen die je niet gebruikt maar wel ziet als je wat groter bent (boven minibar).

Wat betreft frontoffice: ook hier zijn bevindingen wat wisselend en kun je eigenlijk weer niet anders dan constateren dat hospitality mensenwerk is. Iedereen was zeer vriendelijk en merendeel van mensen was kundig. Maar als iemand vraagt voor bekende bezienswaardigheid en die ken je niet omdat je niet uit de buurt bent, dan vraag je dat na en laat je dit niet gast doen.

Zo nu genoeg gezeurd want villa blanche is zeker bezoek waard als je van kleinschalig goed geoutilleerde hotels/riads houdt. Alle ingredienten zijn aanwezig voor geweldige beleving en op zich is die er ook en als iets met verbetersuggesties wordt gedaan overwegen we zeker hier bij een volgend bezoek aan agadir terug te komen.

Kamertip: 205 ruime hoekkamer met ruim terras.
Datum van verblijf: oktober 2013