Leg de laagste prijs van deze websites vast
CheapTickets56 US$
Tripadvisor56 US$
FindHotel
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 3 januari 2018

De kamer beschikt wel over TV maar BVN is niet te ontvangen. Navraag gedaan maar lukte niet. De transponder was er maar geen enkel kanaal. Einde verhaal. Het personeel in de bar met het ontbijt was erg vriendelijk. Het personeel aan de receptie was minder. Had gevraagd om later uit te checken. Dat kon om 13.30 uur. Op de uitcheck dag ging echter de telefoon om 12.05 uur dat ik van de kamer af moest. Het hotel is erg gehorig.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 december 2017 via mobiele applicatie

Studiotel Afoud voldeed volledig aan onze verwachtingen. Het is schoon, de studio’s zijn ruim, het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom gewoon een plek om naar terug te gaan. In de directe omgeving zijn veel leuke restaurantjes te vinden en ook het strand is maar een minuutje of 10 lopen.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017

Prima grote kamer, wordt altijd goed schoongemaakt.Personeel is prettig en aangenaam,evenals het bijzonder fijn terras ,waar je heerlijk het ontbijt kunt gebruiken.
Afstand naar strand is goed te doen, ruim 1 km.Op die route is het leuk door het park Valle d,Loiseux te gaan.

Kamertip: vanaf 3e verdieping naar 6e verdieping mooi uitzicht over de stad.
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 januari 2017 via mobiele applicatie

Met ons gezin hebben wij een week doorgebracht in Afoud. Een bijzonder prettige plek waar je gastvrij en vriendelijk verzorgd wordt door sympathiek en professioneel personeel. Goede schone kamers, heerlijk ontbijt en centrale lokatie! Wij komen graag weer terug.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 27 juli 2015

Heb al enige malen in dit hotel verbleven , prachtig terras verzorgd ontbijt ruime kamers en vriendelijke bediening, kortom een aanrader wanneer je de drukte van de strandhotels wil ontlopen. Probeer zeker de aanpalende bakkerij ! geen alcohol maar brasserie dÔme is op loopafstand ...

Datum van verblijf: maart 2015