Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
150 US$
276 US$
206 US$
Sofitel
  • Gratis parkeren
Atlantic Palm Beach Apart Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
409 US$
iberostar.com
  • Aan het strand
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top vakantie gehad ik Agadir en omstreken. Een mooie omgeving om te bezoeken.
Je kan quad rijden safari nemen en een mooie strand.
Hotel Tildi, een betaal bare hotel met een goede service en heel schoon.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Tildi H, Directeur général van Tildi Hotel & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Dear JaGjaSag,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Tildi Hotel and Spa. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Tildi Hotel & SPA, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 weken in het hotel. Goed hotel, erg schoon, prachtig lekker groot zwembad, heerlijke Wellness, niet gehorig (4e verdieping straat kant) uitzicht minder, vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij het aangeven dat de matrassen te hard waren werd er direct een oplossing gevonden en uitgevoerd. Superrrrr! Wij hadden alleen met ontbijt erbij geboekt. Ontbijtbuffet goed. Aan de boulevard zijn genoeg eetgelegenheden. Alleen onze laatste week was de eerste week van de Ramadan. Toen was het erg stil savonds tot 21:00 uur aan de boulevard en op de straat. Ook waren er veel eetgelegenheden dicht. Enkele gingen na 21:00 uur open. Dat vinden wij te laat om te eten. In het hotel konden wij tegen betaling( niet duur) ook deelnemen aan het lopend buffet. Auto gehuurd en prachtige routes gereden en uitstapjes gemaakt. O.a naar Tafraout, Teznit, Essaouira en 2 dagen Marrakech.
Wij komen zeker terug in dit hotel.
Top hotel!!!

1 Minpuntje: de bedjes bij het zwembad. Sommige waren net hangmatten, wel waren er losse matrassen aanwezig. Doordat het niet zo druk was deed ik er 2 op. Misschien/ hopelijk komen er nieuwe bedjes want de vloer rondom het zwembad waren ze aan het vernieuwen.

The sisters :))

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Tildi H, Directeur général van Tildi Hotel & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2017

Dear Jose,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Tildi Hotel and Spa.
Best regards,

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is niet slecht , maar wij zijn echt gek geworden van het lawaai in de nacht buiten!
veel ruzie en schreeuwende mensen.
Ook is het hotel erg gehorig. Je hoort deuren slaan , mensen op de gangen die weg gaan of aankomen .
Schoonmaaksters maken dagelijks de kamers zo goed schoon , ze schuiven alle bedden van de plaats waardoor je van ochtend 8 uur tot 18 uur geschuif hoort .Nu ben je niet veel op de kamer, maar zodra je er een uurtje bent hoor je dat alleen maar, daar wordt je echt geïrriteerd van.
Verder is het een plek mbt strand , boulevard en centrum. Maar wij kiezen voortuin voor laag bouw want deze vakantie is erg vermoeiend geweest door slechte nachtrust.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
Tildi H, Directeur général van Tildi Hotel & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Tildi H, Directeur général de Hôtel Tildi & SPA, a répondu à cet avis, 20 sept. 2016
Dear berloda,

Thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor and for choosing Tildi Hotel.

We do hope to welcome you back to experience a more enjoyable stay in Tildi Hotel.

Warmest regards,

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk personeel, goede kamers.
Eten is goed, ook een avond meegemaakt dat ze een thema avond hadden, eten en folklore, we waren erdoor blij verrast, de tajine en gerechten waren van goede kwaliteit. Dank ook voor de chefkok Rachida, de zoete pompoen hebben we nooit eerder zo heerlijk gegeten, ze deelde met liefde haar recept!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Tildi H, Responsable relations publiques van Tildi Hotel & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016

Dear Anne-Marieke B,
I thank you on behalf of all of them for taking from your personal time to share those lovely sweet words about your recent vacation at the best hotel on Agadir. It is an enormous pleasure for every TILDI Hotel & Spa’s staff to know your stay with us went beyond your expectations. Finally, I would like to share with you how impatient we will be to have you back with us in TILDI hotel & Spa, thank you once again for strongly recommending us as well as highlighting what makes a stay at TILDI hotel & Spa like nowhere else.

Kind regards,
Younes & Team

16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 3 nachten in Hotel Tildi, een hotel met het nodige comfort, vriendelijke service en nette kamers met dagelijkse schoonmaak en verse handdoeken.
Een leuk maar ondiep zwembad in een prachtige tuin met zicht op de bergen.
Het lekkere ontbijt is in buffetvorm met yoghurt en pannekoekjes.
Het strand en de promenade zijn dichtbij, de wagen kan voor het hotel of in de ondergrondse parking geplaatst worden.
Wij komen nog terug.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie