Vandaag geopend: 09:00 - 19:00

vanaf 42,87 US$
vanaf 225,91 US$
vanaf 49,82 US$
Beoordeeld op 17 januari 2019

via we-transfer online geboekt, chauffeur was exact op tijd en sprak goed Engels. De rit was in een nieuwe schone taxibus

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 8 december 2018

vriendelijk en stipte ophaling gehad door ervaren chaffeur, in nette en confortabele minibus, zeer scherpe prijs goedkoper dan de taxis

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 17 oktober 2018

Ik had geboekt via Voyage Privé en het transport is daar inbegrepen. We werden op de luchthaven opgewacht met naambordje.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 3 juli 2018

De transfer was perfect. Keurig van te voren geïnformeerd en vervolgens mooi op tijd. Hulpvaardig en beleefd.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 2 juli 2017

ik gebruik deze transfer altijd bij aankomst in en vertrek van Agadir. De chauffeurs zijn vriendelijk, voorzichtig en punctueel. de auto's zijn goed onderhouden en zien er uit om door een ringetje te halen. Een aanrader!

Datum van activiteit: januari 2017