“Heerlijke calamares”

Mimi La Brochette
Geclassificeerd als nr. 20 van 351 Restaurants in Agadir
Keukens: Grill
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Proper gezellig restaurant. Mooi terras. De ober was super vriendelijk en behulpzaam. We bestelden calamares en nog een schotel mix gefrituurde vis. De calamares waren heerlijk, de schotel was wat teleurstellend. Een grote schotel met weinig op...het oogt heel sjiek maar stelt weinig voor. Toch hebben we er aangenaam vertoefd en genoeg gegeten.

Datum van bezoek: maart 2020

17 oktober 2019 beoordeeld

Zeer ongeïnteresseerd personeel, waren drukker met hun mobieltjes bezig dan onze wijn aan te bieden in een wijnkoeler, achteraf gekregen nadat wij er om hadden gevraagd.
Eten was smakeloos en de patat was slap en lauw.
Jammer dat z'n restaurant zich niet wilt inzetten om kwaliteit en gastvrijheid te beiden.

Datum van bezoek: oktober 2019
15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima, niet heel bijzonder.
Bediening was wat chaotisch en rommelig.
Eigenaren (?) waren zelf erg aanwezig en aten zelf op het terras een afhaalmaaltijd van de Libanees even verderop...

Datum van bezoek: november 2017
2 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier onze eerste en laatste avond gegeten en beiden waren wat teleurstellend. Vooral de tweede keer was een afknapper. We hadden entrecote besteld, bij uitserveren zat er een sterke vleesgeur aan het gerecht en het was ook niet smakeijk.
De bediening is erg vriendelijk en het restaurant ziet er leuk uit.

Datum van bezoek: september 2017
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn op de boulevaar benaderd en de vriendelijkheid trok ons aan tegen de dag arrangement.
Fantastisch gegeten.
Vervolgens zijn wij een aantal keren teleurgesteld met andere restaurants.
Waardoor wij toch meteen weer aan dit restaurant dachten.
Na weer een teleurstellend restaurant zijn wij hier weer voor de 3e keer.
Zal kort zijn top bediening goed eten voor een top prijs.
Een echte aanrader.
Als ik weer in Agadir ben kunnen zij op mij rekenen

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Mimi La Brochette bekeken, bekeken ook

Agadir, Souss-Massa-Daraâ
Agadir, Souss-Massa-Daraâ

In Mimi La Brochette geweest? Deel je ervaringen!