“Uitstekende maaltijden voor een nette prijs”
Beoordeling van Restaurant Rafiq

Restaurant Rafiq
Geclassificeerd als nr. 5 van 351 Restaurants in Agadir
21 maart 2020 beoordeeld

We waren een week in Agadir. Vaak hebben we met ons gezin en familieleden heerlijk gegeten bij Rafiq. Zowel lunch als warme maaltijden waren heel goed. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam.

Datum van bezoek: februari 2020

16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een heerlijke tajine gegeten, daarnaast is het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020
20 januari 2020 beoordeeld

Buitengewoon lekker gevarieerd eten. Service door Sanad en Hossin kan niet beter. Zeker een aaanrader

Datum van bezoek: januari 2020
22 januari 2019 beoordeeld

Rafiq is inmiddels eenvast adres geworden voor mij. Gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik vind de harira zeer goed, eigenlijk een maaltijd op zich . Ook de bediening is correct. Belangrijk ook, in het eetgedeelte is roken niet toegestaan.

Datum van bezoek: januari 2019
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk!
Het restaurant zag er gelijk super schoon uit je werd ook snel geholpen.
Toen we zaten kregen we de kaart en ik verbaasde me met de prijzen ONTZETTEND goedkoop!!!
Ik zelf had een tajine met pruimen besteld, meestal krijg ik m’n bord wel op maar hier wauw ze hadden lekker veel gegeven dus ik heb het samen met m’n broertje gegeten.

Als drankje had ik een virgin mojito voor 25dh ongeveer €2,- die was ook heerlijk.

Voor de hele avond met 4 personen incl drankjes waren we ongeveer 400 dh kwijt.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant Rafiq bekeken, bekeken ook

Agadir, Souss-Massa-Daraâ

Agadir, Souss-Massa-Daraâ

In Restaurant Rafiq geweest? Deel je ervaringen!