“Heerlijke tajine gegeten”
Beoordeling van Restaurant Rafiq

Restaurant Rafiq
Geclassificeerd als nr. 5 van 351 Restaurants in Agadir
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een heerlijke tajine gegeten, daarnaast is het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

20 januari 2020 beoordeeld

Buitengewoon lekker gevarieerd eten. Service door Sanad en Hossin kan niet beter. Zeker een aaanrader

Datum van bezoek: januari 2020
22 januari 2019 beoordeeld

Rafiq is inmiddels eenvast adres geworden voor mij. Gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik vind de harira zeer goed, eigenlijk een maaltijd op zich . Ook de bediening is correct. Belangrijk ook, in het eetgedeelte is roken niet toegestaan.

Datum van bezoek: januari 2019
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk!
Het restaurant zag er gelijk super schoon uit je werd ook snel geholpen.
Toen we zaten kregen we de kaart en ik verbaasde me met de prijzen ONTZETTEND goedkoop!!!
Ik zelf had een tajine met pruimen besteld, meestal krijg ik m’n bord wel op maar hier wauw ze hadden lekker veel gegeven dus ik heb het samen met m’n broertje gegeten.

Als drankje had ik een virgin mojito voor 25dh ongeveer €2,- die was ook heerlijk.

Voor de hele avond met 4 personen incl drankjes waren we ongeveer 400 dh kwijt.

Datum van bezoek: augustus 2018
15 februari 2017 beoordeeld

Omdat de beoordelingen op Tripadvisor zo lovend waren, gisterenavond bij Rafiq binnen gestapt. Ik wilde niet uitgebreid eten. Dus voor en hoofdgerecht. Er is volop keuze, ook pizza en pasta. Maar ik besloot het marokkaans te houden. Harira (soep) en een tagine kefta (gehakt). De harira was smakelijk en goed gevuld. Met de bijlagen (ei, dadels, msmen, smeerkaas) is het eigenlijk al een maaltijd. Perfekt. Daarna een prima tajine. Ook het personeel is zeer gedienstig, vriendelijk en betrokken. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: februari 2017
Driss R, Responsable relations clients van Restaurant Rafiq, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2017

We zullen proberen om u te ontvangen door het maken van ons te begrijpen (de vertaler dank u!).

Dank u voor uw reactie, het is zeer bemoedigend voor ons. Het is een motor die helpt motiveren ons team.
We zijn verheugd om klanten te bedienen zoals jij.

Wij wensen u een goede dag. Tot binnenkort !

Reizigers die Restaurant Rafiq bekeken, bekeken ook

Agadir, Souss-Massa-Daraâ

Agadir, Souss-Massa-Daraâ

In Restaurant Rafiq geweest? Deel je ervaringen!