“Super bestemming met kleine kinderen”
Beoordeling van Robinson Club Agadir

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Robinson Club Agadir
Beoordeeld als nr. 2 van 79 hotels in Agadir
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het 2e achtereenvolgende jaar geweest. We werden nog herkend, zo leuk! Perfect vakantie resort met kleine kinderen die zich kunnen vermaken in en rond het zwembad en in het speeltuintje. De Robby club organiseert allerlei activiteiten. Het eten is super smaakvol. Het ontbijt, de lunch en het diner. Van alle maaltijden wordt een feestje gemaakt. Ik begreep dat er verbouwd gaat worden. Wij komen zeker daarna nog een keer terug.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste all inclusive hotel waar we ooit geweest zijn. Dat komt door de kwaliteit van het eten. Dat is echt van hoge kwaliteit. Veel live cooking, een heel gezondheidsbuffet. Verder vonden we de avonden erg gezellig! Er worden veel thema avonden georganiseerd. Al is het hotel op Duitsers gericht, je voelt je er als Nederlander prima thuis!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Dear Guest,

thank you for your great feedback.

We are very happy that you've enjoyed your stay at ROBINSON Club Agadir and liked our buffets so much.

We hope to see you again very soon.

Best Regards,

Your ROBINSON Club Agadir Team

18 april 2017 beoordeeld

ik heb deze vakantie ervaren als de beste vakantie ooit, lieve behulpzame en vriendelijke mensen, super opvang voor de dochter van 9, super service, volgend jaar in de paasvakantie weet ik waar naartoe!!!!

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie

Dear Guest,

thank you for your positive feedback.

We are very happy that you've had a great stay at ROBINSON Club Agadir.

We hope to see you again very soon.

Sunny Greetings,

Your ROBINSON Club Agadir Team

6 april 2017 beoordeeld

heb nu een hele andere indruk van dit volk...veel positiever...waarom gedragen zij zich in nederland anders als in eigen land...????? ik ben rolstoelafhankelijk en kreeg overal ongevraagd hulp....in het restaurant had ik een hostess die mij bij het buffet assisteerde en altijd klaar stond voor hulp...

Kamertip: heb een rolstoel en ben uitstekend verzorgd,kamer was geschikt voor mindervaliden...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde alleen
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2017

Dear Robert,

we are happy to read your positive review of your stay.
We are always trying to be the best host for all our guests.

Hope to see you soon back here in ROBINSON Club Agadir.

Greetings to the Netherlands

21 november 2016 beoordeeld

Zijn er voor de 2e keer geweest.Het eten was was weer geweldig.Geen massa mensen aan de bufetten.Worden zelfs bordjes eten voor je opgemaakt met vis/vlees,groente en saus aan 5 verschillende stations wat anders.Wokstation,Healthfood zelfs voor vegetariërs en mensen met glutenvrij dieet is voldoende voorzien.Veel duitsers maar ze zijn over het algemeen allemaal aardig en vriendelijk zoals ook het personeel..Er is aan het hotel een hotelschool verbonden waar het bedienend en keukenpersoneel opgeleid wordt.We hebben ook een kijkje achter de schermen mogen nemen in de keuken.Overdag aan het zwembad is het lekker rustig en meer dan voldoende plek omdat de meeste mensen daar toch zijn om te golven dus die komen pas terug om 16.30 ofzo .wifi bij het zwembad is vrij en je hebt een goede verbinding daar.Voor op de kamer is het 3 € per dag en dat werkt ook goed.Veel all inclusief drankjes en cocktails.Enigste minpuntje wat ik vond is dat ze met sommige cocktails mixen nog wat te leren hebben Entertainment genoeg en een kids club.GEEN russen gezien gelukkig :) sauna is gratis .Voor wie van katten houd die zijn er ook een paar en ze worden goed verzorgt door het hotel want daar hebben ze een eigen project voor.Ze hebben ook een dokter dus ben je medicijnen vergeten je hebt zo nieuwe geleverd (binnen 2 uur)zonder pre scriptie.Kortom een top hotel .We gaan zeker nog terug.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 0,6 km afstand
Palais des Roses
nr. 22 van 79 in Agadir
1.047 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Robinson Club Agadir geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Robinson Club Agadir

Adres: Chemin des Dunes | Founty 2, Agadir 80000, Marokko
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Agadir
Nr. 5 familiehotel in Agadir
Nr. 14 romantisch hotel in Agadir
Prijsklasse: 186 € - 763 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Robinson Club Agadir 3.5*
Aantal kamers: 302
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Booking.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Robinson Club Agadir met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Robinson Club Agadir Hotel Agadir
Robinson Hotel Agadir

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?