Robinson Club Agadir
114 US$
202 US$
170 US$
  • Gratis parkeren
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
159 US$
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste all inclusive hotel waar we ooit geweest zijn. Dat komt door de kwaliteit van het eten. Dat is echt van hoge kwaliteit. Veel live cooking, een heel gezondheidsbuffet. Verder vonden we de avonden erg gezellig! Er worden veel thema avonden georganiseerd. Al is het hotel op Duitsers gericht, je voelt je er als Nederlander prima thuis!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Dear Guest,

thank you for your great feedback.

We are very happy that you've enjoyed your stay at ROBINSON Club Agadir and liked our buffets so much.

We hope to see you again very soon.

Best Regards,

Your ROBINSON Club Agadir Team

18 april 2017 beoordeeld

ik heb deze vakantie ervaren als de beste vakantie ooit, lieve behulpzame en vriendelijke mensen, super opvang voor de dochter van 9, super service, volgend jaar in de paasvakantie weet ik waar naartoe!!!!

• Verbleef: april 2017, reisde met familie

Dear Guest,

thank you for your positive feedback.

We are very happy that you've had a great stay at ROBINSON Club Agadir.

We hope to see you again very soon.

Sunny Greetings,

Your ROBINSON Club Agadir Team

6 april 2017 beoordeeld

heb nu een hele andere indruk van dit volk...veel positiever...waarom gedragen zij zich in nederland anders als in eigen land...????? ik ben rolstoelafhankelijk en kreeg overal ongevraagd hulp....in het restaurant had ik een hostess die mij bij het buffet assisteerde en altijd klaar stond voor hulp...

Kamertip: heb een rolstoel en ben uitstekend verzorgd,kamer was geschikt voor mindervaliden...
  • Verbleef: februari 2017, reisde alleen
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2017

Dear Robert,

we are happy to read your positive review of your stay.
We are always trying to be the best host for all our guests.

Hope to see you soon back here in ROBINSON Club Agadir.

Greetings to the Netherlands

21 november 2016 beoordeeld

Zijn er voor de 2e keer geweest.Het eten was was weer geweldig.Geen massa mensen aan de bufetten.Worden zelfs bordjes eten voor je opgemaakt met vis/vlees,groente en saus aan 5 verschillende stations wat anders.Wokstation,Healthfood zelfs voor vegetariërs en mensen met glutenvrij dieet is voldoende voorzien.Veel duitsers maar ze zijn over het algemeen allemaal aardig en vriendelijk zoals ook het personeel..Er is aan het hotel een hotelschool verbonden waar het bedienend en keukenpersoneel opgeleid wordt.We hebben ook een kijkje achter de schermen mogen nemen in de keuken.Overdag aan het zwembad is het lekker rustig en meer dan voldoende plek omdat de meeste mensen daar toch zijn om te golven dus die komen pas terug om 16.30 ofzo .wifi bij het zwembad is vrij en je hebt een goede verbinding daar.Voor op de kamer is het 3 € per dag en dat werkt ook goed.Veel all inclusief drankjes en cocktails.Enigste minpuntje wat ik vond is dat ze met sommige cocktails mixen nog wat te leren hebben Entertainment genoeg en een kids club.GEEN russen gezien gelukkig :) sauna is gratis .Voor wie van katten houd die zijn er ook een paar en ze worden goed verzorgt door het hotel want daar hebben ze een eigen project voor.Ze hebben ook een dokter dus ben je medicijnen vergeten je hebt zo nieuwe geleverd (binnen 2 uur)zonder pre scriptie.Kortom een top hotel .We gaan zeker nog terug.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi resort met veel te doen en heel veel sport en fitness activiteiten. Grote fitness ruimte en dagelijks diverse dingen te doen in groepsverband. Gelukkig een mooi zwembad en natuurlijk de zee met een groot stand om te wandelen of joggen.

Voor de golfliefhebbers zijn de gratis pendel busjes naar de verschillende golfbanen rond Agadir zijn top. Robinson zorgt ook voor kortingen op de greenfee prijs.

Eten is perfect en zelfs iets te overdadig maar gelukkig ook gezonde zaken en veel fruit.

Lastige is wel je moet redelijk duits spreken want dat is naast Frans de voertaal gelukkig praat iedere Nederlander Carel Duits dus is het te doen.

Verbleef: september 2016, reisde met familie