“super relax vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Robinson Club Agadir
Beoordeeld als nr. 2 van 77 hotels in Agadir
Sluis, Nederland
1 beoordeling
“super relax vakantie”
Beoordeeld op 21 november 2016

Zijn er voor de 2e keer geweest.Het eten was was weer geweldig.Geen massa mensen aan de bufetten.Worden zelfs bordjes eten voor je opgemaakt met vis/vlees,groente en saus aan 5 verschillende stations wat anders.Wokstation,Healthfood zelfs voor vegetariërs en mensen met glutenvrij dieet is voldoende voorzien.Veel duitsers maar ze zijn over het algemeen allemaal aardig en vriendelijk zoals ook het personeel..Er is aan het hotel een hotelschool verbonden waar het bedienend en keukenpersoneel opgeleid wordt.We hebben ook een kijkje achter de schermen mogen nemen in de keuken.Overdag aan het zwembad is het lekker rustig en meer dan voldoende plek omdat de meeste mensen daar toch zijn om te golven dus die komen pas terug om 16.30 ofzo .wifi bij het zwembad is vrij en je hebt een goede verbinding daar.Voor op de kamer is het 3 € per dag en dat werkt ook goed.Veel all inclusief drankjes en cocktails.Enigste minpuntje wat ik vond is dat ze met sommige cocktails mixen nog wat te leren hebben Entertainment genoeg en een kids club.GEEN russen gezien gelukkig :) sauna is gratis .Voor wie van katten houd die zijn er ook een paar en ze worden goed verzorgt door het hotel want daar hebben ze een eigen project voor.Ze hebben ook een dokter dus ben je medicijnen vergeten je hebt zo nieuwe geleverd (binnen 2 uur)zonder pre scriptie.Kortom een top hotel .We gaan zeker nog terug.

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

747 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (7)
Datum | Waardering
9 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi resort met veel te doen en heel veel sport en fitness activiteiten. Grote fitness ruimte en dagelijks diverse dingen te doen in groepsverband. Gelukkig een mooi zwembad en natuurlijk de zee met een groot stand om te wandelen of joggen.

Voor de golfliefhebbers zijn de gratis pendel busjes naar de verschillende golfbanen rond Agadir zijn top. Robinson zorgt ook voor kortingen op de greenfee prijs.

Eten is perfect en zelfs iets te overdadig maar gelukkig ook gezonde zaken en veel fruit.

Lastige is wel je moet redelijk duits spreken want dat is naast Frans de voertaal gelukkig praat iedere Nederlander Carel Duits dus is het te doen.

Verbleef September, 2016, bezocht met familie
Bussum, Nederland
Niveau 4 bijdrager
43 beoordelingen
32 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 nuttige stemmen
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Zoals van Robinson verwacht mag worden een hoge standaard in kamers, faciliteiten en eten. Prima ligging aan het strand, terwijl zwembad veel centraler op terrein ligt (dus kleine kinderen veelal bij zwembad). Groepslessen voor sport waren goed verzorgt door deskundige mensen. Eten bij Robinson is altijd goed, alhoewel men in Agadir in de gerechten het zout niet schuwt. En, prima bedden, ik heb nog nooit zogoed in een hotel geslapen. Let wel op bij transfer naar vliegveld, ging bij ons mis, maar niet zozeer Robinson als wel reisorganisatie in de fout.Voor ons een uitstekende afsluiter van twee weken Marokko.

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie
Sint-Niklaas, België
Niveau 3 bijdrager
16 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
Beoordeeld op 19 juni 2016

Het hotel was geweldig. Op de buffetten werden iedere avond nieuwe dingen a la minute klaargemaakt. Je weet niet waar te beginnen. Heerlijk!
Ook met de activiteiten kan je een hele dag vullen. Wat je maar wil, actie of ontspanning het is er!

• Verbleef Juni, 2016, bezocht alleen
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordeling, 20 juni 2016
Hartelijk dank voor jullie beoordeling op Holiday Check.

We zijn blij dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad.
Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen in Robinson Club Agadir.

Vriendelijke groeten uit de Marrokaanse zon,

Het Robinson Club Agadir Team :)
Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

Ik ben 10 dagen in Marokko agadir in dit hotel geweest. Wat mij bijblijft is de kou die ik geleden heb.! Er was voortdurend veel WIND en het hotel is volledig open alleen de kamers hebben n deur en vensters nr het balkon. Dus voortdurend trek... Hopelijk gaan ze in de toekomst voorzien vn glas en deuren in de gebouwen te plaatsen zodat men niet altijd in een tocht gat moet verblijven. Bediening en personeel wel zeer vriendelijk mits je de nodige dukaten voorziet en geeft. Voor de rest n land dat is opgebouwd op godsdienst : tot overdrevene toe. Voor mij hoeft Marokko niet meer .

Verbleef Juni, 2016, bezocht alleen
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordeling, 10 juni 2016
Hartelijk dank voor uw feedback. We geven het door aan die verschillende afdelingen, en het spijt ons dat u uw vakantie zo beleefd hebt.
Zulke feedback is altijd goed, want anders kunnen we ons niet verbeteren.
Voor verdere vragen kunt u ons altijd onder het
e-mail adres: guestrelationmanager.agadir@robinson.de bereiken.
Wij hopen dat u verder toch nog uw vakantie kon genieten.

Met vriendelijke groeten,

Het Robinson Club Agadir - Team
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 2.4 km afstand
Atlantic Palace Agadir
nr. 32 van 77 in Agadir
938 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Robinson Club Agadir geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Robinson Club Agadir

Gelegenheid: Robinson Club Agadir
Adres: Chemin des Dunes | Founty 2, Agadir 80000, Marokko
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Agadir
Nr. 6 familiehotel in Agadir
Nr. 14 romantisch hotel in Agadir
Prijsklasse (per nacht): 154 € - 457 €
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Robinson Club Agadir 3.5*
Aantal kamers: 302
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA, Priceline, Hotels.com, Agoda en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Robinson Club Agadir met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Robinson Club Agadir Hotel Agadir
Robinson Hotel Agadir

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?