We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Mood resort met even hoge service graad, duits is wel gewenst” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Robinson Club Agadir

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Robinson Club Agadir
Beoordeeld als nr. 2 van 78 hotels in Agadir
Veenendaal, Utrecht, Netherlands
9 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Mood resort met even hoge service graad, duits is wel gewenst”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi resort met veel te doen en heel veel sport en fitness activiteiten. Grote fitness ruimte en dagelijks diverse dingen te doen in groepsverband. Gelukkig een mooi zwembad en natuurlijk de zee met een groot stand om te wandelen of joggen.

Voor de golfliefhebbers zijn de gratis pendel busjes naar de verschillende golfbanen rond Agadir zijn top. Robinson zorgt ook voor kortingen op de greenfee prijs.

Eten is perfect en zelfs iets te overdadig maar gelukkig ook gezonde zaken en veel fruit.

Lastige is wel je moet redelijk duits spreken want dat is naast Frans de voertaal gelukkig praat iedere Nederlander Carel Duits dus is het te doen.

Verbleef September, 2016, bezocht met familie
Schrijf een beoordeling

673 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
    4,5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (6)
Datum | Waardering
37 beoordelingen
31 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 15 augustus 2016

Zoals van Robinson verwacht mag worden een hoge standaard in kamers, faciliteiten en eten. Prima ligging aan het strand, terwijl zwembad veel centraler op terrein ligt (dus kleine kinderen veelal bij zwembad). Groepslessen voor sport waren goed verzorgt door deskundige mensen. Eten bij Robinson is altijd goed, alhoewel men in Agadir in de gerechten het zout niet schuwt. En, prima bedden, ik heb nog nooit zogoed in een hotel geslapen. Let wel op bij transfer naar vliegveld, ging bij ons mis, maar niet zozeer Robinson als wel reisorganisatie in de fout.Voor ons een uitstekende afsluiter van twee weken Marokko.

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie
      Prijs/kwaliteit
      Slaapkwaliteit
Sint-Niklaas, België
1 beoordeling
5 van 5 bollen Beoordeeld op 19 juni 2016

Het hotel was geweldig. Op de buffetten werden iedere avond nieuwe dingen a la minute klaargemaakt. Je weet niet waar te beginnen. Heerlijk!
Ook met de activiteiten kan je een hele dag vullen. Wat je maar wil, actie of ontspanning het is er!

• Verbleef Juni, 2016, bezocht alleen
      Locatie
      Hygiëne
      Service
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordeling, 20 juni 2016
Hartelijk dank voor jullie beoordeling op Holiday Check.

We zijn blij dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad.
Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen in Robinson Club Agadir.

Vriendelijke groeten uit de Marrokaanse zon,

Het Robinson Club Agadir Team :)
11 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

Ik ben 10 dagen in Marokko agadir in dit hotel geweest. Wat mij bijblijft is de kou die ik geleden heb.! Er was voortdurend veel WIND en het hotel is volledig open alleen de kamers hebben n deur en vensters nr het balkon. Dus voortdurend trek... Hopelijk gaan ze in de toekomst voorzien vn glas en deuren in de gebouwen te plaatsen zodat men niet altijd in een tocht gat moet verblijven. Bediening en personeel wel zeer vriendelijk mits je de nodige dukaten voorziet en geeft. Voor de rest n land dat is opgebouwd op godsdienst : tot overdrevene toe. Voor mij hoeft Marokko niet meer .

Verbleef Juni, 2016, bezocht alleen
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordeling, 10 juni 2016
Hartelijk dank voor uw feedback. We geven het door aan die verschillende afdelingen, en het spijt ons dat u uw vakantie zo beleefd hebt.
Zulke feedback is altijd goed, want anders kunnen we ons niet verbeteren.
Voor verdere vragen kunt u ons altijd onder het
e-mail adres: guestrelationmanager.agadir@robinson.de bereiken.
Wij hopen dat u verder toch nog uw vakantie kon genieten.

Met vriendelijke groeten,

Het Robinson Club Agadir - Team
24 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 1 juni 2016

Club Robinson Agadir is werkelijk fantastisch. Het hotel is direct aan het strand gelegen met een 'eigen' privé-gedeelte. De zwembaden zijn prachtig en de sportfaciliteiten en het entertainment zijn van een hoge kwaliteit. Het eten is werkelijk fantastisch, zowel in het hoofdrestaurant als de andere eetgelegenheden. Een echte aanrader voor de voorjaarsvakantie.

• Verbleef April, 2016, bezocht met familie
      Prijs/kwaliteit
      Locatie
      Service
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordeling, 3 juni 2016
Hartelijk dank voor jullie beoordeling op TripAdvisor.

We zijn heel blij dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Hopelijk zijn jullie goed tot rust gekomen om weer fris in het dagelijks leven te stappen.
Natuurlijk hopen we jullie snel weer te verwelkomen in Robinson Club Agadir.

Vriendelijke groeten uit de Marrokaanse zon,

Het Robinson Club Agadir team :)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 1.7 km afstand
Atlantic Palace Agadir
nr. 27 van 78 in Agadir
4.0 van 5 bollen 917 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Robinson Club Agadir geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Robinson Club Agadir

Gelegenheid: Robinson Club Agadir
Adres: Chemin des Dunes | Founty 2, Agadir 80000, Marokko
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Agadir
Nr. 6 familiehotel in Agadir
Nr. 14 romantisch hotel in Agadir
Prijsklasse (per nacht): 154 € - 472 €
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Robinson Club Agadir 3.5*
Aantal kamers: 302
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Robinson Club Agadir met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Robinson Club Agadir Hotel Agadir
Robinson Hotel Agadir

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?