Robinson Club Agadir
174 US$
159 US$
146 US$
  • Zwembad
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
216 US$
197 US$
Travelocity
15 augustus 2016 beoordeeld

Zoals van Robinson verwacht mag worden een hoge standaard in kamers, faciliteiten en eten. Prima ligging aan het strand, terwijl zwembad veel centraler op terrein ligt (dus kleine kinderen veelal bij zwembad). Groepslessen voor sport waren goed verzorgt door deskundige mensen. Eten bij Robinson is altijd goed, alhoewel men in Agadir in de gerechten het zout niet schuwt. En, prima bedden, ik heb nog nooit zogoed in een hotel geslapen. Let wel op bij transfer naar vliegveld, ging bij ons mis, maar niet zozeer Robinson als wel reisorganisatie in de fout.Voor ons een uitstekende afsluiter van twee weken Marokko.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
19 juni 2016 beoordeeld

Het hotel was geweldig. Op de buffetten werden iedere avond nieuwe dingen a la minute klaargemaakt. Je weet niet waar te beginnen. Heerlijk!
Ook met de activiteiten kan je een hele dag vullen. Wat je maar wil, actie of ontspanning het is er!

• Verbleef: juni 2016, reisde alleen
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Hartelijk dank voor jullie beoordeling op Holiday Check.

We zijn blij dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad.
Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen in Robinson Club Agadir.

Vriendelijke groeten uit de Marrokaanse zon,

Het Robinson Club Agadir Team :)

6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben 10 dagen in Marokko agadir in dit hotel geweest. Wat mij bijblijft is de kou die ik geleden heb.! Er was voortdurend veel WIND en het hotel is volledig open alleen de kamers hebben n deur en vensters nr het balkon. Dus voortdurend trek... Hopelijk gaan ze in de toekomst voorzien vn glas en deuren in de gebouwen te plaatsen zodat men niet altijd in een tocht gat moet verblijven. Bediening en personeel wel zeer vriendelijk mits je de nodige dukaten voorziet en geeft. Voor de rest n land dat is opgebouwd op godsdienst : tot overdrevene toe. Voor mij hoeft Marokko niet meer .

Verbleef: juni 2016, reisde alleen
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2016

Hartelijk dank voor uw feedback. We geven het door aan die verschillende afdelingen, en het spijt ons dat u uw vakantie zo beleefd hebt.
Zulke feedback is altijd goed, want anders kunnen we ons niet verbeteren.
Voor verdere vragen kunt u ons altijd onder het
e-mail adres: guestrelationmanager.agadir@robinson.de bereiken.
Wij hopen dat u verder toch nog uw vakantie kon genieten.

Met vriendelijke groeten,

Het Robinson Club Agadir - Team

1 juni 2016 beoordeeld

Club Robinson Agadir is werkelijk fantastisch. Het hotel is direct aan het strand gelegen met een 'eigen' privé-gedeelte. De zwembaden zijn prachtig en de sportfaciliteiten en het entertainment zijn van een hoge kwaliteit. Het eten is werkelijk fantastisch, zowel in het hoofdrestaurant als de andere eetgelegenheden. Een echte aanrader voor de voorjaarsvakantie.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2016

Hartelijk dank voor jullie beoordeling op TripAdvisor.

We zijn heel blij dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Hopelijk zijn jullie goed tot rust gekomen om weer fris in het dagelijks leven te stappen.
Natuurlijk hopen we jullie snel weer te verwelkomen in Robinson Club Agadir.

Vriendelijke groeten uit de Marrokaanse zon,

Het Robinson Club Agadir team :)

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gastvrij resort! Heerlijke plek, mooie ruime kamers, prachtig strand met super golven, voortreffelijk eten en geweldig entertainment voor ieder wat wils. Heel veel sportmogelijkheden. Al het personeel is enorm vriendelijk. Van Agadir zelf niet veel gezien, ook geen behoefte aan gehad.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2016

Hartelijk dank voor jullie beoordeling op TripAdvisor.

We zijn blij dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad.
Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen in Robinson Club Agadir.

Vriendelijke groeten uit de Marrokaanse zon,

Het Robinson Club Agadir team :)