Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk om een keer te doen

Beoordeeld op 8 februari 2020

Hoofddorp, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 317 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Livingston
vanaf 767,18 US$
Meer info
vanaf 101,54 US$
Meer info
Beoordeeld op 8 februari 2020 via mobiele applicatie

Het had al 3 weken nauwelijks geregend (fijn voor ons), dus was er van een waterval geen sprake meer. Je kunt voor Q20 entree deze attractie bezoeken. Je kunt dit het beste doen in combinatie met Playa Blanca. Je kan een combitour boeken bij o.a. Happy Fish voor Q100 voor deze 2 attracties voor een hele dag. Krijg je ook nog water, sandwich en stuk watermeloen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Omdat het de nacht voor ons bezoek hard geregend, konden wij wel de waterval bewonderen. Wij spraken andere toeristen die alleen wat kleine plasjes hadden aangetroffen. Wij hadden geluk! Om bij de waterval te komen moet je een stukje door het water lopen.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 7 februari 2018 via mobiele applicatie

Lopend vanaf mijn hotel gegaan. Lekkere strandwandeling. Entree q20. Het regensensor die dag waardoor het zand modderige en slipperig was daardoor gekozen om op blote voeten te gaan. Over de rotsen langs alle altaren omhoog. Door de regen was er meer water dan normaal. Het is een prima tocht echter ook niet heel bijzonder. Ik vond wel leuk als onderbreking van de dag beweging en iets bekijken

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 25 januari 2015

Wij waren erg laat op de dag op weg naar deze plek maar wilden toch graag even kijken. De wandeling die gemiddeld 30 tot 45 minuten duurt om er te komen was erg bijzonder. Het kleine strandje lag propvol met afval maar voornamelijk plastic. Hier loop je ongeveer 20 minuten langs. Daarna volgt er een modderig pad (dit ook veroorzaakt door de hevige regenval van de dagen ervoor) waar je veel moeite voor moet doen om goed doorheen te komen. We mochten bij aankomst eigenlijk niet meer naar binnen maar na overleg toch even kunnen kijken en wat foto's mogen nemen. Heel kort want voor de veiligheid is het verstandig om voor het donker weer terug te zijn. Echt een oordeel over de Seven Altars kan ik verder niet geven maar wel over de route er naartoe. Vanaf de brug hadden wij een taxi genomen die met ongeveer 10 minuten weer in Livingston is.

Datum van activiteit: januari 2015
Beoordeeld op 13 augustus 2013

Het is een mooie plek, temidden de jungle. Een leuke wandeling door het snelstromend riviertje, dat over 7 watervalletjes naar beneden valt. De prijs is een beetje overdreven, naar Guatemalteekse normen. De wandeling om er te raken, langs het strand, is zeer mooi.

Datum van activiteit: augustus 2013