“Heerlijk!”
Beoordeling van Buga Place Tacos

Buga Place Tacos
Geclassificeerd als nr. 10 van 21 Restaurants in Livingston
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van onze 3 nachten die we in Livingston zijn geweest hebben we hier 2 keer gegeten. Hele goede taco’s voor een hele goede prijs! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

22 april 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: april 2019
Ismael M, Manager van Buga Place Tacos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: april 2019
Ismael M, Manager van Buga Place Tacos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

26 maart 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Buga Place Tacos bekeken, bekeken ook

In Buga Place Tacos geweest? Deel je ervaringen!