Word beloond met One Key
Peter V
Adeje, Spanje
Chique
17 jun 2018 beoordeeld
Zeer chique hotel met een rijke historie. Prachtige kamers met alle voorzieningen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat was helemaal top. Het hotel ligt uitstekend om de stad te verkennen. We hadden een mooi uitzicht en hebben er 5 prima dagen gehad.
We hadden de eerste nacht een junior suite. Die zijn supergroot (en duur) maar zou ik niet aanbevelen. Ze liggen naast de liftschaft en als je niet vast slaapt kost je dat nachtrust.
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Bezocht voor zaken
Locatie
Hygiëne
Service
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
0.7 km van InterContinental the Willard Washington D.C., an IHG Hotel
3.1 km van InterContinental the Willard Washington D.C., an IHG Hotel
Meer hotels in Washington DC bekijken
Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi klassiek hotel met mooie ruime kamers en badkamer. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Een gezellige bar waar veel mensen komen die niet in het hotel verblijven. Alles is ruim opgezet zodat het sfeer en rust uitstraalt.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
GM_The-Willard, Hotel Manager van InterContinental the Willard Washington D.C., an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2017

Thank you for taking the time to share feedback on your recent stay at the Willard InterContinental. Hearing that you found our staff to be helpful and friendly pleases us tremendously. Our staff work incredibly hard to ensure that our guests are well taken care of and have a memorable stay while with us. We're happy to know this was the case for you. Should your travels bring you back to Washington, D.C., we hope to welcome you again to The Willard.

Regards,

Simon Chapman
Hotel Manager

Beoordeeld op 5 maart 2017 via mobiele applicatie

Wat n prachtig hotel, fantastische ligging, vriendelijk personeel en n heerlijk ontbijt. Ik zou sowieso minstens 1x ontbijten en dan voor buffet gaan, genoeg keuze, alles is lekker :). Echte aanrader!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 2 mei 2016

Geweldig hotel. Locatie is mooi meegenomen, maar de service is geweldig. We hadden een heel mooie kamer op de 12e etage met uitzicht over Jefferson memorial en Lincoln memoriam. De kamer was ruim met een heerlijk bed en een goede badkamer. De service aan de receptie is goed geregeld. Alles kan geregeld worden. Heerlijk verblijf. Ik kom zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 26 augustus 2014

Bijna naast het Witte Huis. Centraler kun je bijna niet zitten. Bij aankomst al direct zeer professioneel ontvangen. Mooie kamer. Ruim en schoon. De aankleding is precies wat je verwacht bij een luxe amerikaans hotel? Alle faciliteiten werkten uitstekend. Levendige bar met allemaal hoekjes en zitjes. Hier wordt veel gelobbyed door allerlei politici. Terug op de kamer perfect geslapen. Een echte aanrader om je eens in de watten te laten leggen.

Datum van verblijf: oktober 2013
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 augustus 2012

Zeer centraal gelegen hotel, op loopafstand van diverse punten, zeer behulpzaam personeel. Verbleven r met n family van 5 personen, zeer comfortabele kamers en mooie keurige badkamers, housekeeping op geen een foutje kunnen betrappen, goede sfeer, aanrader! Ontvangst/receptie uitermate behulpzaam met goede tips.

Datum van verblijf: augustus 2012