Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline183 US$
Hotels.com183 US$
Agoda.com183 US$
eDreams183 US$
Expedia.com183 US$
Travelocity183 US$
Beoordeeld op 18 maart 2018

Locatie is heel goed dichtbij Witte huis enz... en ook heel aardig personeel. Heel grote ( bed en kamer ) en schone kamer. Wij vonden het heel fijn met de keuken daarmee kunnen we iets koken en nog leuke gratis koffie en thee. Wij mogen ook laat uitchecken zonder extra kosten erbij zoals die andere .... Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 mei 2016

Uitstekende bedden, goed restaurant (zeker prijs/kwaliteit), vriendelijk personeel welke goede service levert en belangstellend is. Een echte aanrader als je Washington een paar dagen wilt bezoeken, dicht bij de bezienswaardigheden. Ruime kamers. Mooie badkamer.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 april 2016 via mobiele applicatie

Erg fijn hotel, ruime kamers en perfect bed. Verder was goed gesitueerd en was het personeel vriendelijk. Dagelijks een krant op de kamer en flesjes water. Rustige ligging. Koelkast en koffie op de kamer.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

Kregen bij aankomst kamer upgrade aan zelfde prijs. Had mijn paspoort laten liggen in New York. Hotel heeft gezorgd dat ik dit terugbezorgd kreeg. Uiterst vriendelijk personeel. Elke dag flesjes water op de kamer en krant van de dag gratis. Minpuntje: bar en keuken niet echt top.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 9 augustus 2014

Het hotel is gelegen op 10 minuten lopen van het Lincoln Memorial en het Witte Huis. Ook het metrostation is slecht 10 minuten lopen. Onze kamer was heel erg ruim, met als extra een gedateerd keukentje. Heerlijke bedden, rustige ligging. Het enige wat ontbrak was een zwembad,

Datum van verblijf: juli 2014