Volledig restitueerbaar voor wo 28 feb.
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 28 juli 2023 via mobiele applicatie

Een opgeruimde en ruime kamer die alles bood wat we wilden. Alles was schoon en werkte naar behoren. Het personeel was vriendelijk en bij het inchecken kregen we genoeg tips voor de dagen die we zouden blijven. De ligging van het hotel is ook top!

Datum van verblijf: juli 2023
Brandie Davis, Guest Services / Front Office van The River Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2023

Hello Theo S,

Thank you for taking the time to leave us a great 5 star review! We are delighted to hear that your room was accommodating and that our team made you feel welcomed. We would love to welcome you back to The River Inn!

All the best,
Brandie

Beoordeeld op 30 mei 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel is een pareltje in Washington, zo niet in the whole of USA. De prima ontvangst voor het hotel begon al met een vriendelijke man, die de koffers van ons overnam.
Bij de receptie voelden wij ons echt als goede gasten, die verwend werden. Er werd niets overgeslagen en wij werden naar de kamer gebracht.
Hier waren wij echt flabbergasted…….WOW….wat een fantastische hotelkamer. Een prachtige suite met royale zitkamer, keukentje, badkamer, royale bedroom met een geweldig bed. Bovendien nog een kleine kitchenette.
Twee TV’s slaapbank en bankstel.
De Waldorf zou jaloers zijn.
Niets ander dan lof en een enorme aanrader voor iedereen, die wil genieten van luxe in Washington.
Het tweede “Witte Huis”
Bovendien vlakbij de Metro.

Kamertip: Probeer de suite te boeken. Geweldige ervaring!
Datum van verblijf: mei 2023
Brandie Davis, Guest Services / Front Office van The River Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2023

Hello janusje,

WOW! Thank you for taking the time to leave us a fantastic 5 star review! We are thrilled to hear that you loved your spacious room and that our team made you feel welcomed! We appreciate your kind word in comparison to the Waldorf:).

We hope to host you again at The River Inn!

All the best,
Brandie

Beoordeeld op 12 december 2016

Kan een hotel beter gelegen zijn? Voor de wandelaar zal er in de Amerikaanse hoofdstad moeilijk iets beter te vinden zijn. Een kilometertje zuidwestwaarts ligt Georgetown, met de prachtige winkelwandelstraten van Foggy Bottom. Een ander kilometertje westwaarts stuit je op de Potomac-river, met zijn romantische wandelpaden over de dijken. Een kilometer naar het zuiden kom je langs het monument voor de Vietnam-casualties op de Mall, vanwaar je ofwel naar Arlingtong (Pentagon, mililtair kerkhof én de begraafplaats van Kennedy) kan doorsteken. Een kilometer naar het oosten, en je zit bij de President in the Oval Office. En precies daar tussen in vind je de River Inn. Een lelijke gevel, dat wel, maar vanbinnen van de beste kwaliteit: leuk restaurant, leuke bar, lekker ontbijt, top personeel (sorry meid achter de receptie, maar ik vergat je naam). Een aanrader.

Kamertip: Slaapkamers aan straatkant zijn wat lawaaierig
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 januari 2015

Hotel een tikje gedateerd maar verder netjes en schoon. Vriendelijk personeel, typisch Amerikaans, how are you doing today? Leuke omgeving, voldoende restaurantjes en ruime kamers verder weinig op aan te merken.

Datum van verblijf: april 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 december 2011

Heerlijk hotel. Ruime kamers, iets gedateerd, met keukentje, sanitair prima. Perfecte locatie om Washington te bezichtigen. Dicht bij metro Foggy Bottom. Je zit zo in het centrum, maar ook zo in Arlington. Zeer vriendelijk personeel en je kunt er prima ontbijten. Rustige en vriendelijke buurt. Op loopafstand van Kennedycenter.

Datum van verblijf: december 2011