13 personen bekijken dit hotel
Official WebsiteUS$ 175
Hotels.comUS$ 204
Destinia.comUS$ 239
Beoordeeld op 12 mei 2017

Hadden een ruime en rustige kamer aan de achterzijde, maar wel hinder van lawaai van de aangeenzende kamer. Er wordt koffie aangeboden en 's avonds een glaasje wijn, het restautant heeft een goede keuken en een symathieke bediening. Tafels zij wel vrij vettig aanvoelend. Door de afstà vâhet centrum moet je wel kosten van taxi meerekenen of metro nemen, wat wel niet zo sompel is

Kamertip: Vraag eenr jstige zondertussendeur
Datum van verblijf: april 2017
Yasser B, Front Office Manager van Royal Sonesta Washington DC Dupont Circle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2017

Yasser Bautista, Front Office Manager: Jacques V, Thank you so much for sharing your review. We greatly appreciate your business and your feedback. We hope to welcome you back in near future!

Beoordeeld op 9 november 2016

We verbleven drie nachten in dit hotel. We hadden een kamer met twee tweepersoonsbedden, een zeer ruime kamer. Badkamer is ruim. In de buurt zijn veel restaurants waar je kan ontbijten. Parkeren is een probleem in de buurt maar je kan een plek reserveren bij het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2016
Yasser B, Front Office Manager van Royal Sonesta Washington DC Dupont Circle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Louis M, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your business.

Beoordeeld op 13 oktober 2016 via mobiele applicatie

Iedereen was super vriendelijk en attent. Onze kamer was precies een balzaal. De cocktails in de bar waren overheerlijk. De pizza's waren excellent. Een grote keuze om te ontbijten. Bij vertrek hebben we onze koffers in bewaring gegeven. Kebere heeft alles in orde voor ons gebracht. Ze hebben er ook voor gezorgd dat we snel, efficiënt en betaalbaar naar Dulles airport zijn geraakt. We gaan zeker nog terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
Yasser B, Front Office Manager van Royal Sonesta Washington DC Dupont Circle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Pascale V, Thank you for sharing your feedback. We value your business.

Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hadden twee kamers geboekt voor 4 mensen( Amerikaanse bedden zijn smal en korter dan Nederlandse bedden). Zwembad, interieur en hal waren t gaafst. Geweldige mensen bij receptie. Leuk dat er toch koffie en lekkere sapjes zijn, omdat ze geen ontbijt aanbieden. (Is blijkbaar heel gewoon, omdat je dan meteen op pad gaat: ontbijt haal je overal!)

Datum van verblijf: augustus 2016
Yasser B, Front Office Manager van Royal Sonesta Washington DC Dupont Circle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Etske T, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your business.

Beoordeeld op 2 oktober 2015 via mobiele applicatie

Centraal gelegen overal dichtbij in een leuke buurt. De fietsen die ter beschikking zijn voor de hotelgasten zijn in goede conditie. Ontbijt is lekker iets meer variatie mag wel. Elke dag om 17h wijn uurtje. Ruime kamers. Vriendelijk personeel zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2015
Mike R, General Manager van Royal Sonesta Washington DC Dupont Circle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2015

Mike Robinson, Hotel Manager: Verweire, we are so happy to read that you enjoyed our friendly staff & facilities - not to mention our complimentary bikes and wine hour ;-) Thank for sharing your awesome experience, we hope to see you again soon!