Beoordeeld op 3 mei 2017

Prima hotel, goede service, rustige kamers. Was er voor congres, alles wandelend te bereiken, ontbijt goed en in de middag kleine borrel " van het huis"
Personeel achter balie erg behulpzaam, kortom gewoon goede betrouwbare plek!

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 november 2016

Leuk klein hotel, schoon. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Konden gratis twee fietsen lenen, daardoor binnen no time bij The Mall en Arlington. Goed ontbijt. 's Middags om 5 uur een uurtje gratis wijn en kaas in de lobby. Erg gezellig.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016 via mobiele applicatie

Leuk klein hotel (75 kamers)in de ambassadewijk, vlakbij de dupont circle dus veel restaurants, bars, winkels. Leuke gezellige ruimte met kleine hoekjes om s avonds te zitten. Er is geen bar in het hotel, als compensatie iedere dag tussen 17.00 en 18 00 uur een gratis wijn uurtje met kleine kaashapjes. Supervriendelijk personeel. Het ontbijt is prima, kamers mooi, niet groot. In het weekend gratis parkeren,. Van ma tot vrijdag betaald tussen 19.00 en 20.30, het hotel heeft een kleine parkeergarage, is wel duur.het hotel ligt op loop afstand van de metro op de dupont circle. Als je met de auto bent: Auto overdag ook gratis te parkeren 20 min lopen van alle bezienswaardigheden potomac park west aan de rivier, van 8.00 tot 20.00 uur gratis.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 13 oktober 2014

Een klein schattig hotel. De metro is goed te belopen. Er zitten veel leuke restaurants in de buurt. Een aanrader is de bagel store voor het ontbijt. De kamer is niet heel ruim maar ziet er erg leuk en schoon uit. De bedden liggen prima. Het hotel biedt smiddags een borrel uurtje aan, erg gezellig. De badkamer is uitgerust met een fijne regendouche. Al met al hebben wij een heerlijk verblijf gebad.

Datum van verblijf: september 2014
George O, General Manager van The Normandy Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2014

Dear linda B, Thank you for your review of our hotel. We appreciate you comments about our rooms and happy to see that you enjoyed our nightly wine hour. We hope we can welcome you back the next time your travels bring you through DC.
Kindest Regards,
George Ochoa
General Manager

Beoordeeld op 10 mei 2014

Klein hotel. Nette schone kamer met koelkast, koffiezetapparaat en Hemelbed. Behulpzaam en vriendelijk personeel. In de wijk Georgetown. Vlakbij metro naar bezienswaardigheden. Kortom aanrader. Ik zou hier weer naar toe gaan

Datum van verblijf: april 2014
George O, General Manager van The Normandy Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2014

Dear Henk S, Thank you for taking the time to write a review of The Normandy. We were very happy to see that you found the staff friendly as well as the hotel neat and clean. We very much appreciate that you would recommend us. We hope to see you back the next time you travel to DC.
Kindest Regards,
George Ochoa