Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Algotels
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Oke, de locatie is top. Overal dichtbij. Service ver onder de maat, alles is oud / ouder /oudst. Zelfs de mensen bij het ontbijt stralen vergane glorie uit. Uitputting en weinig service gericht. Bedden zijn slecht, badkamer zeer gedateerd. Ontbijt nog geen twee sterren waard. Als je gedn koffie of orange jus drinkt heb je helaas pech. Hygiene niet om aan te zien. Opscheplepel valt op de grond, wordt overheen gelopen en daarna weer terug gelegd. Voor ons nooit geen Hyatt meer. Veel te veel geld voor deze nacht kwijt.

Kamertip: Gewoon niet doen!
Datum van verblijf: augustus 2018
HRWDC, Manager van Hyatt Regency Washington on Capitol Hill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Beste Jan,

Ik will je allereerst bedanken dat je de tijd hebt genomen om ons je verslag van je verblijf op de Hyatt te zenden. Mijn naam is Philippe en ik ben de assistant director of operations voor de Hyatt Regency Washington on Capitol Hill.

Van je verslag begrijp ik dat je ervaring niet perfect was en dat wij als hotel ons eigen standaard niet hebben getoond. Ik wil je daarom mijn oprecht excuus aanbieden. Ik wil je ook laten weten dat wij net aan het eerste onderdeel van onze renovatie zijn begonnen. Het eerste project is de lobby, restaurant en bar. Als dat opgeknapt is gaan we aan de kamers en de vergaderzalen beginnen. Wij nemen jou commentaar heel serieus en het zal zeker gebruikt worden om ons in de toekomst te verbeteren.

Philippe
philippe.cavatore@hyatt.com

Beoordeeld op 2 september 2017

Prima zakelijk hotel. Alles verloopt vlot en op zijn amerikaans (afstandelijk vriendelijk) opgepakt. Goede kamers. Douches wat verouderd.

Verder zeer goed gelegen. Vlakbij het Capitool en the mall. Francis Underwood is bijna aan te raken.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 augustus 2016

Doordeweeks een business hotel en in het weekend voor families. Het was niet heel schoon de kamer. Als er werd schoongemaakt, werden alleen de handdoeken verschoond en bed opnieuw opgemaakt. Voor de rest werd er niet schoongemaakt. Ze zijn ook niet goed met namen, ik had 3 verschillende namen voor 2 nachten. Ook was het behoorlijk luidruchtig boven mij.
Locatie is wel top, want je zit zo bij de Capitol Hill, Union station, musea en White house.
Ik zal hier alleen boeken voor de locatie.

Kamertip: Schoonmaken
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Ondanks de grootschaligheid is dit een erg fijn hotel. De faciliteiten zijn beperkt (geen gym/ zwembad) de ligging is echter subliem. Vlakbij de monumenten en musea. Om de hoek is een grote supermarkt en er zijn meerdere leuke restaurantjes in de buurt. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt uitgebreid.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 december 2015

Sommige hotel kunnen een make-over gebruiken. Dit is zo'n hotel. Service is goed, de kamers zijn schoon, maar de tijd heeft er stil gestaan. Het is vooral een zakenhotel. Maar als toerist een prima uitvalsbasis om Washington DC te verkennen!

Kamertip: Goede uitvalsbasis voor sightseeing.
Datum van verblijf: april 2015