Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
6 personen bekijken dit hotel
Booking.com
212 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 07/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
212 US$
137 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 75 US$
Gratis annuleren tot 05/03/21
Priceline
212 US$
137 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 75 US$
Gratis annuleren tot 07/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com137 US$
Hotels.com137 US$
Hyatt.com137 US$
alle 18 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.828)
Beoordelingen filteren
1.828 resultaten
Waardering van reizigers
1.098
469
158
61
42
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.098
469
158
61
42
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.828 beoordelingen
Beoordeeld op 29 september 2017

wij verbleven van negen tot twaalf augustus vier nachten in dit hotel en in tegenstelling
van de meeste positieve berichten hadden wij niet zo'n leuk verblijf je weet dat dit niet een goedkoop hotel ( parkeren 47 dollar per dag , biertje 8 dollar )maar dan verwacht je toch wat luxe , maar daar was de volgende dag bij het ontbijt weinig van te merken we kwamen binnen en er stond een lange rij voor het ontbijt buffet , we hadden mazzel dat er net een tafeltje vrij kwam toen we aankwamen dus snel gaan zitten , toen een kwartier in de rij voor een broodje en toen het volgende probleem want het bestek zat nog in de vaatwasser , je kunt ook maar tot 9 uur ontbijten , daarom is het ook zo druk tussen 8 en 9 uur , daar word je al voor gewaarschuwd in de lift , rest van het verblijf in de stad ontbeten , liggen we te slapen( man vrouw plus twee volwassen kinderen ) wordt er om vier uur 5 maal hard op de deur gebonkt , hele gezin wakker ik naar de deur staan er twee jonge jongens aan de deur waarschijnlijk als ik op het uiterlijk afga uit pakistan ik vraag wat ze moeten kreeg ik te horen of ze even mochten bellen , ik zei pissig dat ze dan maar naar de receptie moesten gaan , ben het de volgende morgen ook maar gaan melden bij de receptie , bleek dat er een schoolklas in het hotel was aangekomen en ze zouden het tegen de leraar zeggen , maar nog was onze ellende niet over , het ergste in mijn ogen moet nog komen , het hotel heeft een rooftop bar dus ik daarheen met mijn kinderen om wat te drinken , ik bestel drinken en het meisje van de bediening vraagt om mijn creditcard , ik gaf aan dat ik cash wou betalen en niet met mijn card , dat kon ook maar ik moest ook mijn creditcard afgeven , dat was het beleid van het hotel ik vond het zeer vreemd en we hebben het drankje op gedronken en om de rekening gevraagd en gezegd dat ik mijn creditcard nog steeds niet terug had gekregen , de rekening was 28 dollar en ik heb 32 dollar neergelegd en drie kruizen op de rekening gezet , maar wat zag ik op de ochtend toen we weg gingen , ze hadden evengoed die 28 dollar van mijn rekening afgeschreven , dus ik naar de receptie om die 188 dollar te betalen omdat de auto vier dagen in de garage had gestaan en het verhaal verteld over het moeten afgeven van de creditcard en dat ze 28 dollar hadden afgeschreven , ik had het gevoel dat ze bij de receptie het ook raar vonden maar ze zeiden dat ze nu niet bij de bonnen konden komen maar ik zou het horen , zit nu nog te wachten , thuis in holland meteen de bank gebeld om er melding van te maken al ging het om een klein bedrag het zat mij helemaal niet lekker , nu kreeg ik helaas van de service afdeling van de bank een schrijven na zes weken of ik aanvullende informatie wou geven , dus ik bellen hadden ze er helemaal niets aan gedaan , heb meteen mijn visa card opgezegd en mijn vrouw is gaan praten bij de bank , daar gaan ze dit nu uitzoeken , zelf was ik zo kwaad dat ik zakelijk en prive naar een andere bank wil gaan
dus dit was geen hotel waar wij met plezier aan terugdenken remko de vries

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Trudy D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RustinHP, Assistant General Manager van Hyatt Place Washington D.C. National Mall, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2017
Google-vertaling

Hello Trudy,
Some of the story may have been lost in translation here but if there are any questions that we can answer regarding your billing, please let me know. I am able to review your bill and clarify any charges that you have questions about.

Thank you very much

Rustin Moore
rustin.moore@hyatt.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel met hele grote kamers en een lekker zwembad.
Je wordt keurig geholpen en wij konden direct de kamer in.
Overal goed WiFi wat tegenwoordig ook belangrijk is.
Bij het zwembad liggen gewoon keurig handdoeken en die kun je daar weer in de wasmand doen. Er is zelfs een lift bij het zwembad voor minder validen!

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank Eric_Holtman
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stacy S, General Manager van Hyatt Place Washington D.C. National Mall, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

Eind januari 2 nachten verbleven in dit hotel. Kamers waren netjes, schoon en comfortabele bedden. Het ontbijt was heel uitgebreid en erg lekker, ook varieerde dit per dag.

Het hotel ligt dichtbij het metrostation en vanuit daar alles makkelijk te bereiken.

Een aanrader voor een verblijf in Washington!

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank Janiek24
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stacy S, General Manager van Hyatt Place Washington D.C. National Mall, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 7 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Clinton Clarke, Other van Hyatt Place Washington D.C. National Mall, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 maart 2020

Datum van verblijf: februari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Clinton Clarke, Other van Hyatt Place Washington D.C. National Mall, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken