“Heerlijk gegeten!”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Downtown / Chinatown
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig liepen we hier langs, we waren eigenlijk op zoek naar een andere Mexicaan. Ze maken verse guacamole aan tafel klaar, we hebben verschillende kleine gerechten besteld en drie nagerechten. Echt goedkoop is het niet, we moesten 170 dollar voor 4 personen betalen. We drinken 2 bier en 8 water. De tip 18% rekenen ze er automatisch bij...maar daar zijn we al aan gewent...

Datum van bezoek: augustus 2017

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Guacamole vers bereid aan tafel l. Enorm veel keus. Wij gingen na de Guacamole voor drie taco's pp. Verschillende vullingen en allemaal even heerlijk. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016
13 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten dit restaurant met een plaatselijke zakenrelatie. Informele sfeer, leuke Mexicaanse aankleding. En het beste staat in de keuken: de kok! Briljante kleine gerechten, met 2 gerechten per persoon en dessert (delen! Proef alles!) hoeft dit niet duur te zijn. $50 pp incl drank... Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2016
22 november 2015 beoordeeld

Het bedienend personeel is goed op de hoogte van de verschillende gerechten. We hebben er 2 keer in een week gegeten. Op de kaart staan onder meer 'Authentic Mexican tacos in hand-made corn tortillas'. We loved them. De guacamole (aan tafel bereid) was voortreffelijk. Er is een grote keus aan kleine en bijzondere gerechten, bijna haute cuisine.
Het interieur ziet er erg gezellig en vrolijk uit.

Datum van bezoek: oktober 2015
22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier beland. Het is de bedoeling dat je ongeveer 2 gerechtjes pp bestelt. Deze zijn niet goedkoop maar wel erg lekker en voor ons een welkome afwisseling! Erg lekker is de guacamole die vers bereid wordt naast je tafel en geserveerd met warme taco chips (basket wordt zonder kosten bijgevuld). Aardige bediening. Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Oyamel bekeken, bekeken ook

In Oyamel geweest? Deel je ervaringen!