“Lekker gegeten en mooi terras!”
Beoordeling van Zaytinya

Zaytinya
Reserveren met OpenTable
Zaytinya is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 3.823 Restaurants in Washington DC
Geschikt voor: Barscene, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Downtown / Chinatown
8 november 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, leuke bijzondere kaart en goede bediening. Wel ietwat stijfjes, maar wel oplettend. Terras is leuk en groot, dus veel plek in de zomer. Binnen ook een enorme ruimte. Hier was het ontzettend koud, dus neem een vestje mee als je zomers gekleed bent.

Datum van bezoek: juni 2018

11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaytinya is een hip en goed bezocht restaurant met mediterrane gerechten. We namen het Chef Experience menu. Het bestaat uit 4 ‘waves’ van kleine tapas achtige gerechten. Heerlijk en gevarieerd. De 4e ‘wave’ is een heerlijk dessert. Feestelijk gegeten, prima bediening!

Datum van bezoek: januari 2018
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regenachtige dag in augustus kwamen we hier tegen het einde van de lunchtijd. Het was redelijk druk maar gelukkig konden we terecht. We kregen heerlijk volgens mij Libanees brood op tafel, daarna onze heerlijke lunchgerechten. De prijs is heel redelijk voor de uitstekende kwaliteit en service. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juli 2015 beoordeeld

De kaart biedt meerdere opties; je kunt allerlei kleine hapjes nemen en met elkaar delen (soort tapas formule) maar het is ook mogelijk een gewone maaltijd (lunch of diner) te bestellen. Wij aten alledrie een sandwich, welke prima van smaak was. Je krijgt gratis glazen water en brood met een dip. Het is wel een groot en druk restaurant, dus niet erg intiem van opzet.

Datum van bezoek: juli 2015
7 mei 2013 beoordeeld

Jammer dat het eten tegenviel. De hummus was echt niet vers, en verder was het er peperduur. Er liep wel een Naomi Campbell look-alike in de bediening. Op zich al een bezienswaardigheid.

Datum van bezoek: mei 2013

Reizigers die Zaytinya bekeken, bekeken ook

In Zaytinya geweest? Deel je ervaringen!