“Heerlijke tapas maar trek wel een vestje aan”
Beoordeling van Jaleo

Keukens: Spaans
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Downtown / Chinatown
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas hier en heel betaalbaar. De bediening is snel en de cocktails zijn ook nog eens heerlijk. Er is een klein terrasje langs de weg, wij zijn daar maar gaan zitten want binnen is het net een ijskast zo hard staat de airco. Wel een leuke inrichting ook binnen dus zeker in de winter (wanneer je meer kleren aan hebt) een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier prima tapas gegeten met een groep van 6! Het eten was top evenals de sangria. 5 sterren gezien de serveerster tot dusverre het beste van onze reis was, vriendelijk, oplettend en ontzettend behulpzaam met tips voor de tapas. Een aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2018
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot restaurant, mis een beetje de gezelligheid van een tapas restaurant maar heb dit gevoel al in alle restaurants die wij bezocht hebben. Lekkere tapas, vriendelijke bediening maar niet goedkoop.

Datum van bezoek: april 2018
22 oktober 2017 beoordeeld

Jaleo heeft een uitgebreide kaart met veel heerlijke tapas. Prima porties, niet te groot en niet te klein.

Datum van bezoek: september 2017
28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je de kaart bekijkt waan je je in een Spaanse tapaszaak , van zodra de gerechten uit de keuken komen waan je je een sterren Spaanse tapaszaak , super smaakvol en origineel gebracht , kortom een aanrader. Hebben daarenboven een leuke lunchformule !

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Jaleo bekeken, bekeken ook

Washington DC, DC

In Jaleo geweest? Deel je ervaringen!