“Top lekker en snel”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen, Afhalen
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na drie dagen Washington op vrijdagavond naar georgetown.

Liepen aan deze pizzeria voorbij, geweldige pizza en snelle bediening

Zeker de moeite waard om even pizza te eten met gezin

Datum van bezoek: juli 2017

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed, drukbezocht en met een zeer uitgebreide bierkaart. Goede pizza's gegeten. Bediening klantvriendelijk. Prijzen schappelijk.

Datum van bezoek: juli 2017
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd en moesten 35 minuten wachten. Echter na 10 minuten was er al plaats voor zes personen. Loop dus niet te ver weg als je op een tafel moet wachten. De pizza's zijn in 9 en in 12 inch te bestellen. De 9 inch is het formaat waaraan wij in Europa gewend zijn. Pizza's waren heerlijk maar zouden wat meer gevuld kunnen zijn. Ben je een bier liefhebber, dan heb je keuze uit 13 biertjes van de tap!

Datum van bezoek: augustus 2016
23 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel druk pizza restaurant met een mooie 'buzz'. Naast pizza serveert men honderden biersoorten van overal over de wereld. Omdat er veel mensen aan de bar staan te wachten op een tafeltje is het daar vol en luidruchtig. Eenmaal gezeten aan een tafeltje is het rustiger en je kunt er ook buiten zitten. De pizza's zijn gewoon prima. Vanaf ons hotel (palomar) 5 minuten lopen, en als ik weer in dat hotel zit zou ik hier zeker weer een pizza gaan eten!

28 april 2013 beoordeeld

Gezin met twee volwassen kinderen: Na een wachttijd van ongeveer een uur eindelijk aan tafel voor een prima pizza en salades, alles werd snel opgediend en in verband met de drukte ook snel weer afgeruimd. Tijdens het wachten hebben we een aan de bar 1 van de vele biersoorten geprobeerd. Restaurant ligt vlak tegenover het residence inn hotel en is gezellig.

Datum van bezoek: april 2013

Reizigers die Pizzeria Paradiso bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Paradiso geweest? Deel je ervaringen!