8 personen bekijken dit hotel
FindHotel307 US$
ZenHotels.com337 US$
Beoordeeld op 11 juni 2018

________________________________________

Ligging perfect , het Witte Huis ligt om de hoek . Van hier uit beloop je alles moeiteloos. Macy om de hoek, hoewel dit langzamerhand een zeer gedateerde V&D achtige zaak is. Veel goede restaurants < 5 minuten lopen. Convention Center op 10 minuten lopen. Restaurant van hotel overslaan, het is het niet,of je moet weinig tijd hebben.
Ontbijt prima, wordt geserveerd , een heer van stand bijna 80 jaar oud superviseert eea vol charme. Het ontbijt is een dikke dikke winstmaker. De straat oversteken en daar ontbijten prima, goedkoper en beter.
Over kamer niets dan lof, goede matrassen, goed buro en werkelijk perfecte badkamer met stortdouche. Ga je voor de kamer dan is prima optie.
Ik zat op 11 e etage met uitzicht op carre vormige binnenplaats, vraag om uitzicht op de straatkant......

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 augustus 2016

Locatie was top en personeel vriendelijk. Lekker bed, goeie bar. Ik vond alleen het restaurant niet zo bijzonder. Het ontbijt was wat mager en ik vond het niet aantrekkelijk voor een diner. Dat heb ik dan ook buiten het hotel genuttigd.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 29 juli 2015 via mobiele applicatie

Geweldig Hotel. Vanaf de eerste seconde vol je je hier thuis. De ontvangst is prima en zeer persoonlijk. De kamers zijn zeer ruim en luxe ingericht. Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ook het ontbijt en diner in het Restaurant zijn heerlijk. Tevens op steenworp afstand van alle belangrijke bezienswaardigheden. Kortom het perfecte hotel voor als je in Washington bent!!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 12 mei 2015 via mobiele applicatie

Prachtig hotel om de hoek van het witte huis. Ideale locatie om Washington te bezoeken. Zeer warm welkom met gratis upgrade zodat het ons aan niets ontbrak tijdens ons bezoek aan Washington. Heerlijk Frans ontbijt met de beste pain chocolat buiten Frankrijk.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 22 mei 2014

Sfeervol en lux hotel ideaal voor het maken van een kort en bondig bezoek aan Washinhton DC.
Het heeft een goed restaurant ook voor het ontbijt, echter dit is wel aan de dure kant.
Het terras buiten is heerlijk voor een snack en een drankje bij terug komst van slenteren door de staD

Kamertip: Vraag naar de kamers aan de straat kant, veel kamers kijken op een binnenplaats en zijn daardoor wat somber
Datum van verblijf: mei 2014