“Goed, vers en lekker eten en een supergastvrouw”
Beoordeling van Le Quartier

Le Quartier
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 Restaurants in Dieulefit
18 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens lunchtijd liepen we voorbij het gezellige terras van dit restaurantje. Er zaten veel Fransen te lunchen en dat zegt ons genoeg: dan is het er goed. Voor die avond gereserveerd en zeer gastvrij ontvangen door Claire. Alle (dag) menu's en veel wijnen staan op borden en worden toegelicht door Claire. Als je twijfelt over welke wijn te nemen, adviseert ze graag. De eerste keer hadden wij kabeljauw met een saus van chorizo (heerlijk zacht) en een brochette de boeuf. Als dessert een crème brulee en een chocolade fondant mmm... Alles was met aandacht bereid en zó lekker. Daarom de dag terug gegaan en wederom héérlijk gegeten. Van de gastvrijheid van Claire kan menig gastheer of -vrouw het nodige leren. Chapeau!

Datum van bezoek: juni 2019

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant maar door de harde wind noodgedwongen binnen gegeten.
Vriendelijke gastvrouw en prima gerechten. Veel keuze in wijn, meest uit de omgeving.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enige goede restaurant van Dieulefit. Erg goede bediening en lekker eten. Ook de wijnkaart is zeer verrassend, (chateaux neuf du pape is aan te raden).

Fijn is ook dat je gewoon op bistrostoelen zit, in vergelijking tot andere restaurants zit je gelukkig niet op plastic terrasstoelen.

Ook aan te raden is het optijd reserveren, het terras zit bijna altijd volgereserveerd. Top!

Datum van bezoek: juli 2018
28 juli 2018 beoordeeld

Hier moet je zeker naar toe gaan. Een echt Frans restaurant met een zeer vriendelijke bediening. Laat de eigenaresse de passende wijn maar uitzoeken en je krijgt een heerlijk wijntje. Wij zijn er tijdens onze vakantie nog eens terug gegaan.

Datum van bezoek: juli 2018
20 september 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Le Quartier bekeken, bekeken ook

In Le Quartier geweest? Deel je ervaringen!