Beoordeeld op 8 september 2019

Geen kans om van het uitzicht te genieten, als niet hotelgast.
Via een slechte weg naar het uitzichtpunt gereden. Helaas bleek dit een hotel te zijn. We werden niet toegelaten om rond te kijken.
Hierdoor hier ook niets gedronken en gezien.
Verder geen beoordeling.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit bungalowparkje heeft drie sterren. In Cuba betekent dit dat je niet al te hoge verwachtingen moet hebben. De kwaliteit is dan ook niet bepaald hoog. Er is een mooi zwembad, van waar je een prachtig uitzicht over de omgeving hebt. Helaas is er vaak keiharde muziek. De huisjes zijn acceptabel maar niet geweldig. Het ontbijt is matig. Het personeel bij de receptie is totaal niet behulpzaam en zelfs onvriendelijk. Ik had een probleempje waarvoor ik even moest telefoneren. Dat mocht/kon niet. Men kon er alleen maar gebeld worden. Uitbellen mag/kan niet. Ook goed om te weten is dat je bij dit park alleen met contant geld kunt betalen. Creditcards worden niet geaccepteerd.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier gelukkig maar 1 nacht geslapen. We kwamen op een donderdag middag rond 3uur aan. We gingen inchecken. We werden boos aangekeken. De receptioniste zei niks en we hebben maar uit ons zelf het paspoort gegeven.
Nadat ze klaar was met noteren gaf ze de sleutel aan de bell-boy. Ze heeft bij het inchecken in totaal 3 woorden gezegd: 'restaurant is there'.
Als we iets vroegen schudde ze alleen ja of nee.
Het waren allemaal huisjes op een berg met super uitzicht. Zag er leuk uit. Hingen ook hangmatten om te kijken naar het uitzicht.
Kamer had een goede airco. De kamer was klein en wel oud allemaal.

Het leek alsof het super druk was. Er waren geen vrije stoeltjes en bedjes meer bij het zwembad. Achteraf bleken dat allemaal locals te zijn die gebruik maakte van het zwembad. Opzich prima maar ze waren bijna allemaal stomdronken en gedroegen zich asociaal.

Het zwembad was vies. Het water was erg troebel en er dreven allemaal rietjes in het zwembad. Alle locals zwommen ook met hun blikjes bier door het zwembad en gooiden hier mee over.

Jammer dat er bij het zwembad geen plek meer was voor de 'betalende klant'

Vervolgens maar een rondje gelopen over het park.
Er was aan de andere kant van het park een bar. Hier zaten 2 personeelsleden met knetterharde muziek aan met hun voeten omhoog op de bar. Wij liepen voorbij en keken niet naar ons om. De muziek stond ook zo hard dat we er niet wilde zitten.

Vervolgens zijn we gaan eten in het restaurant. Het eten was verder prima maar we waren de enige in een groot overkapte ruimte. Was dus niet heel sfeervol.

Slecht geslapen en we wilden gauw weg hier.

Bij het ontbijt werd het weer bevestigd we waren de enige. Uitgecheckt bij dezelfde dame als het inchecken. We gaven de sleutel. Deze keer heeft ze 2 woorden gezegd: 'it's oke'

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 12 april 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een mooi uitzicht over de vallei. Het grootste deel van het personeel is zeer vriendelijk. De kamers waren niet echt schoon, veel haren en doden insecten. Het zwembad is mooi maar overdag zitten er veel zogenaamd rijke Cubanen aan die zich volgooien met drank en eten. Op het plafond van onze kamer leken muizen te lopen. Deze maakte zoveel lawaai dat wij niet konden slapen. De receptie leek hier vanaf te weten en bood geen oplossing. Ze zeiden dat het een soort kleine koala's waren. Toen wij zeiden dat we uit wilde checken en dan in onze auto gingen slapen werden we uitgelachen. Alle kamers waren zogenaamd volgeboekt. Pas toen wij onze koffers in de auto zetten om midden in de nacht weg te gaan kwamen ze naar ons toe. Er was toevallig een kamer vrij waar we in konden. Deze kamer was prima maar alsnog veel haren en dode insecten. Al met al, holguin en dit hotel zijn een plek om over te slaan.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 13 november 2016

Zat in rondreis inbegrepen. Kamer was schoon, bedden redelijk. Helaas geen toiletbril. Licht in de badkamer werkte maar half. Prachtig uitzicht, goed restaurant met lekker eten wat ook nog eens zeer goed geprijsd is. De douche was ook prima.

Datum van verblijf: oktober 2016