“Lang wachten ”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
22 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Als eerste op het terras aankomen en als laatste bediend worden. Meer dan 50 minuten wachttijd. Chicken souvlaki met wat frieten voor 14€. Beste van heel de zaak was het uitzicht op het terras.

Datum van bezoek: juli 2022

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht! Kleine visjes kan ik echt aanraden. Bediening zou iets vriendelijker kunnen maar eyen en uitzicht is geniaal..

Datum van bezoek: juli 2019
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het schiereiland Monemvasia heb je bijna overal een mooi uitzicht en dus ook vanaf het Matoula restaurant terras. Ondanks dat we er in oktober waren konden we gewoon buiten dineren. De zwaardvis was vers en alles plezierig opgediend. Bediening was er goed en erg vriendelijk.
Het was er gezellig vol met veel internationale gasten.
Dorry & Ton

Datum van bezoek: oktober 2017
29 september 2016 beoordeeld

Ik heb prima gegeten daar. Kalamaria met een tomatensalade en witte wijn. In het overdekte gedeelte is het lekker koel maar daarnaast is het bloedheet, dus ga overdekt zitten!

Datum van bezoek: september 2016
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen,met uitkijk op de baai.
Goede bediening en zeer smaakvolle gerechten.
De steak was van heel goede kwaliteit en dat samen met een mooie Matula rode wijn.
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Matoula Restaurant bekeken, bekeken ook

Monemvasia, Monemvasia Municipality

In Matoula Restaurant geweest? Deel je ervaringen!