“Heerlijk ”
Beoordeling van BakeBerry

BakeBerry
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Snelle hap in Riga
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gebakjes, heerlijke koffie en thee (grote theepot). Sfeervolle zaak, leuke bediening. Wel erg warm binnen.

Datum van bezoek: oktober 2018

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het oude centrum van Riga zit dit leuke, knusse lunch restaurantje waar ze heel veel keus hebben qua gebakjes.
Ook is de aankleding gezellig, prijzen vallen ook mee.

Datum van bezoek: maart 2018
10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen op rij bezocht. Heerlijke hapjes en goede koffie. Aardige meiden achter de counter. De gebakjes zijn wat duurder (vanaf 3.50 euro) dan de pastijtjes (vanaf 0,75). Aanrader om even bij te komen.

Datum van bezoek: januari 2018
Oksana A, Менеджер по связям с общественностью van BakeBerry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2018

Dear Marjolein D,
Thanks you for yours feedback and recommendation. We glad to hear that you visit our cafe two days in a row. We will be pleased to see you again.

Best regards,
Bakeberry team.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbeten en goede koffie voor weinig geld. Er is veel keus in gebak en speciale cakes e.d. Alles mooi gepresenteerd en netjes.

Datum van bezoek: mei 2017
Oksana A, Менеджер по связям с общественностью van BakeBerry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Dear Jajajanee,
Many thanks for your review, we are glad to head that you enjoyed our place.
We will be glad to see you again.

Bakebarry

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk plekje om naartoe te gaan. Redelijk groot en ruimtelijk opgezet. Ze hebben ook een ruime variatie aan banket. Ik had een soort blauwe bessen cheesecake die erg goed was (favoriet van de mevrouw die de koffie voor ons inschonk)
Goede plek om even te zitten.

Datum van bezoek: juni 2017
Oksana A, Менеджер по связям с общественностью van BakeBerry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dear Mara,
We are very thankful for your high appreciation.
We will be glad to see you again.
Best regards, Bakeberry team.

Reizigers die BakeBerry bekeken, bekeken ook

Riga, Regio Riga

In BakeBerry geweest? Deel je ervaringen!