“Zo veel geweldige vegan opties, en alles even heerlijk!”
Beoordeling van Fat Pumpkin

Fat Pumpkin
Geclassificeerd als nr. 29 van 1.196 Restaurants in Riga
Keukens: Gezond
19 september 2018 beoordeeld

Voor ons vertrek naar Riga had ik dit restaurant al opgezocht op internet. Het was vrij dicht bij ons hotel, dus de eerste avond direct een bezoekje gebracht. Wauw! Zo veel geweldige vegan opties, dat is echt vegan heaven. Het bracht gewoon keuzestress ;) Normaal gesproken heb je als je geluk hebt één of twee opties, nu was dat wel anders. Ontzettend lekker gegeten. Later in het weekend nog eens terug gegaan, en opnieuw genoten!

Datum van bezoek: september 2018

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was genieten. Het laat goed zien hoever ze al zijn met vegetarisch eten. Een smaaksensatie! Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je hebt hier een gevarieerde kaart met vegetarische gerechten. De locatie van het restaurant is niet heel sfeervol, maar het ziet er prima uit. De smoothies zijn heerlijk. Sommige gerechten mogen iets meer gekruid worden. Alles is prima te eten en wordt mooi geserveerd.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrije ontvangst en de soep en de vegetarische burgers waren erg lekker.
We haalden pumpkin soep en fat pumpkin burger.

Datum van bezoek: april 2017
14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met 6 personen gegeten voor de 2e keer in 3 maanden. Alsof we alleen voor Fat Pumpkin al naar Riga komen. Voor de meesten was dit de vuurdoop. Verrassend heerlijk de hamburgers. Écht het proberen waard. En een leuke Nederlands-Limburgse eigenaar Camiel die vol trots het menu uitlegt. Vaak niet standaard in Riga, echter hier wel, een fantastische ontvangst bij binnenkomst en een afscheid om weer snel terug te komen.
Chapeau Fat Pumpkin !!!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Fat Pumpkin bekeken, bekeken ook

In Fat Pumpkin geweest? Deel je ervaringen!