Beoordeeld op 10 augustus 2017

goed hotel in een zeer statig oud en mooi gebouw ,meubels waren wel gedateerd wat wel in stijl bij het gebouw hoorde, het ontbijt buffet was formidabel.
slaapkamer was eenvoudig,maar alles was aanwezig.
alleen de zenders op televisie was zeer beperkt. een minpunt was het geldkluisje dat aanwezig was in de kamer ,maar die stond gewoon los in de kast ,heb dit doorgegeven aan de receptie maar dit hebben ze voor kennisgeving aangenomen

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 juni 2016

Een groepsreis van 6 dagen. De kamer is snikheet doordat de airco onvoldoende capaciteit heeft. De kamer stinkt naar het oude tapijt en de kluis kan je onder je arm zo mee naar buiten nemen. Direct bij de receptie gevraagd of er een andere kamer beschikbaar was en een bot "nee" was het antwoord. Een uurtrje later nog maar eens geprobeerd bij een andere receptioniste die wat vriendelijker was. De volgende dag konden we een betere kamer krijgen. En dat lukte inderdaad. De stank was minder de kluis zat vast maar de temperatuur bleef onacceptabel hoog.
Het ontbijt was steeds goed, maar 1x was de koffie op en nog uitsluitend vergrijgbaar uit een machine die iets ondrinkbaars leverde. 1x was de keuken vergeten boter te bestellen en 1x leek het of de croissants door de bus waren overreden.
Het diner was verschrikkelijk. Nauwelijks groente; alles slecht en smakeloos.
1x hebben we 20 minuten vast gezeten in de lift maar een vriendelijke medewerker wist ons te bevrijden.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 23 februari 2015

Mooi hotel met veel authentieke details! Wij zijn hier maar één nacht geweest, maar hebben het erg naar onze zin gehad! De kamer was ruim, net als alle gemeenschappelijke ruimten. De flessen water die in de kamer stonden waren €4 per stuk, wat toch vrij duur is voor een kleine fles mineraalwater.
Behalve de mooie kamers en de prachtige eetzaal is het hotel op loopafstand van het centrum en ligt het aan de overkant van een park. Vanuit dit hotel is Riga prima te bezoeken!

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 1 september 2014

Prachtig hotel voor een aangename prijs. Locatie is prima, je loopt zo het centrum in. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, van alles te krijgen. Het hotel heeft nog een leuk terras en eigen parkeergelegenheid. Wij kregen de suite. Prachtige ruime kamer met een soort tussenkamer voor de koffers en kleding en een zeer ruime badkamer. Goede service en vriendelijk personeel. Echt aan te raden.

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 mei 2014

De kamer die we kregen toegewezen vonden we niet geschikt (weinig licht van buiten) en we kregen gelijk de optie om 2 andere kamers te bekijken en deze waren allebei zéér geschikt en dus omgezet.
Ontbijt heel uitgebreid met veel variatie: van zalm tot pap.
Vriendelijk personeel en iedere dag schone handdoeken!

Kamertip: De ramen zijn in sommige kamers verkeerd geïnstalleerd waardoor er geen licht van buiten naar binnen komt en dit maakt een mens depri, vraag naar een kamer aan de parkeerzijde: deze is zéér rustig.
Datum van verblijf: april 2014