Beoordeeld op 18 november 2019 via mobiele applicatie

We gaan vaak op reis - zijn geen muggenziftend oud koppel maar hierover moeten we toch het een en het ander kwijt. Een opeenstapeling van onprettige toestanden.
- bij aankomst vernemen we dat het restaurant gesloten is/ dineren kan enkel in de lobby en beperkte kaart
- lobby is het verlengstuk van de ingangshall en allesbehalve “cosy”
- onze standaard kamer vertoont grote vlekken op tapijt, de gordijnen zijn niet breed genoeg om het raam te bedekken en meubilair is verouderd
- de badkamer is de doorn in ons oog met schimmelvorming alom de douchecabine
We vragen naar een betalende update naar superior kamer was niet mogelijk
- douchen is een regendans want in een fractie van een seconde krijg je koud of heet water over je heen - onmogelijk te regelen via de thermostatische kraan
- de badkamer werd tijdens ons 4 daagse verblijf slechts 1maal gepoetst - poetsen beperkte zich blijkbaar tot bed opmaken
- wc papier werd niet aangevuld
- als klap op de vuurpijl : we bestellen een cocktail en kaasschotel van op de lounge- bar kaart - prijs op kaart €12 - prijs aan de kassa €15 - de uitleg was : de tarieven werden vorige week veranderd maar de administratie heeft de prijslijst nog niet aangepast ...
Om toch met positieve noot te eindigen - receptie & bar personeel was vriendelijk en hielp ons aan een extra verwarmingselement ( de chauffage deed het niet goed in de kamer )
Hebben we nu pech gehad of moet het management iets veranderen. Geen 4 sterren waard - sorry Secret Escapes - hier is wat meer research nodig vooraleer dit hotel op jullie site aan te prijzen

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Een basic kamer. Weinig stopcontacten. Geen extraatjes in de badkamer zoals shampoo. Er mankeerde een gordijn, waardoor er veel straatverlichting/zon in de kamer. Ondanks het vermeld werd aan de receptie werd er niets aan gedaan. Ontbijt was mager, tweede dag was er zelfs geen brood/pistolés meer, enkel mini croissants. Koffie is niet al te warm, warm water voor thee was absoluut niet warm. Restaurant is geen hoogstaander, personeel die avond was absoluut niet vriendelijk (of had een hele slechte dag). Wandelafstand tot centrum is 25min. Algemene indruk is pover, niet meteen aan te raden.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019

Goede ruime hotelkamer. Douche in de badkamer had schimmelvorming. Rond toilet was het niet schoon. Uitstekend en vriendelijk personeel bij de receptie als in de ontbijtzaal. Centrum van Riga is met OV (trolleybus nr 25 stopt voor het hotel) erg goed te bereiken. Goed voor een stedentrip.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Alles was schoon. Kamer zelf kan wel een up-date gebruiken, vooral de vloerbedekking. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Bushalte voor de deur en op einde vd straat ( +/- 250 meter) een bakker met diverse heerlijke lokale broodjes en goede koffie.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 31 januari 2019

Prima Hotel, ligt gunstigvan oude stadscentrum. ca 300 meter van de bushalte. Tot laat in de avond kun je met het openbaarvervoer gebruik maken om terug te komen. Mooie ruime kamers en zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was top. Zeer gevarieerd.

Datum van verblijf: januari 2019