Beoordeeld op 2 januari 2019

op 31/12 de oudejaars menu genomen moesten daar zijn om 18uur voor de 5 gangen menu prijs 345€voor 2 pers om 21u al gedaan met eten, wat zeker zijn prijs niet waard is.Ontbijt alle warme gerechten zoals eitjes........waren koud.Appelsiensap niet vers.De zogezegde champagne was maar VIN PERLE.Wij zouden grand poet hotel zeker niet aanraden in Riga.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 december 2018

Geweldig hotel.Het personeel grandioos en dan de locatie was super.Wij konden alles te voet bereiken.Zij spreken heel vloeiend engels.Het ontbijt is zeker een 5 sterren waard.Voor mij een geslaagde citytrip.Hotel een 5 sterren waard.Dikke duim omhoog..

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 november 2018 via mobiele applicatie

Arriveerde laat in de avond. Voor verblijf van 1 nacht. Uitstekend hotel. Mooie stijl. Ruime gangen, kamer en badkamer. Kon alleen nergens klimaatregeling voor mijn kamer vinden. Dus zoal altijd op hotelkamers, iets te warm.
Bar/Restaurant iets te rustig. En dan zou de gastheer iets minder formeel mogen wezen. Wat mij betreft.
Een klein hapje, drankje.......
Volgende morgen een prima ontbijt. Zeer ruime keuze. Maar daarna, snel aan het werk......:-)

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Prachtig nieuw hotel, zeer smaakvol ingericht en zeer ruime kamers. Het ontbijt was fantastisch, de medewerkers zeer professioneel en vriendelijk. Het hotel is zeer centraal gelegen, dichtbij de oude binnenstad en de meeste bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 14 september 2018

Nieuw, smaakvol ingericht hotel van 5 sterrenkwaliteit met mooie kamers, mooie gangen, wellness- en fitnesscentrum. Gelegen aan het park en de stadsingang van Riga. Alles is goed te belopen. Het ontbijt is erg goed en uitgebreid. Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018