Beoordeeld op 30 januari 2019 via mobiele applicatie

Top locatie bij de ingang van de oude stad. Prettige en comfortabele kamer. Bed is erg comfortabel. Koelkast staat vol met minibar spul.
Ontbijt is zeer goed. 3 gangen lunch ook erg goed.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Aanrader voor zakelijk verblijf.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
AccorhotelsLatvia, Front Office Manager van Pullman Riga Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Dear hjwd2018,

Thank you for staying with us and for the great review. We are very happy to read about your experience in our hotel, especially your comments about our staff!

We look forward to welcoming you back in our Hotel!

Beoordeeld op 12 december 2018

Ik verbleef 1 maand in dit hotel. Het ligt op een prachtige lokatie. De kamers zijn prima, maar hier komt het, niet voor lang verblijf, er zijn geen kasten met lades, geen werkplek. Uiteindelijk is er een kleding rek toegevoegd om de inhoud van mijn koffers volledig kwijt te kunnen. Voor dames: je kan je make-up potjes nergens kwijt, dus alles net om de wastafel geetaleerd. Prima personeel, waanzinnig ontbijt, een aanrader voor kort verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2018
AccorhotelsLatvia, Front Office Manager van Pullman Riga Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2018

Dear Tour01466886971,

Thank you for your excellent review, we appreciate you taking the time to share your positive experience. It is a great pleasure to note that you have enjoyed your stay!

Thank you also for sharing information and pointing our attention to details.

Looking forward to welcome you back again in the near future.

Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Achter de gerestaureerde gevel schuilt een modern hotel met een uiterst vriendelijke en accurate service, aangename en heel zuivere kamers die voldoende ruim zijn met een heel goed bed. De bar op de benedenverdieping is heel leuk en de ligging is voortreffelijk, kortom dit hotel is een meerwaarde voor uw verblijf in Riga.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
AccorhotelsLatvia, Front Office Manager van Pullman Riga Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2018

Dear jba764,

Thank you for choosing us and for the time taken to provide such a detailed review about our property, its much appreciated.

We are super delighted to note that you had a great stay with us and we sincerely hope we have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel,mooie ruime kamer.maar het ontbijt overtreft alles. Vriendelijk personeel.en uw nacht rust in een heerlijk comfort bed, om uitgerust de stad te verkennen. Van het zwembad en de sauna hebben wij geen gebruik van gemaakt er is zoveel te zien in riga.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen
AccorhotelsLatvia, Front Office Manager van Pullman Riga Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Dear verdonckdirk,

We sincerely appreciate the time you took to review our Hotel.

Thank you for your comments, especially about our breakfast. We are glad to note you had a satisfactory stay and hope to welcome you back in future.

Best regards from Riga!

Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt niet alleen geweldig, de inrichting is echt super. Geweldige bedden, mooie badkamer, goeie bar en wat een vriendelijk personeel. Ook de roomservice is in orde. Ontbijt met veel keuzemogelijkheden.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
AccorhotelsLatvia, Front Office Manager van Pullman Riga Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Dear Joop D,

Thank you for the great review. We highly appreciate all your kind comments and we are very happy that you truly enjoyed your stay with us.

We look forward to welcoming you back!