Beoordeeld op 3 juli 2018

Schoon en op een goede plek in de stad. Maar de kamer is klein en saai. Voor 1 nacht oke meer liever niet. Groot en anoniem, een soort van kazerne. Het is maar goed dat de zon schijnt. We hadden de laatste parkeerplek voor het hotel wat wel fijn is.
Kortom geen aanrader, liever iets meer betalen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 31 juli 2016

We hadden een echt russisch hotel verwacht, maar niets was minder waar: zeer vriendelijke dame bij de receptie, snelle check-in, goede parkeerplaats, leuk terrasje bij het hotel. Kamers zijn niet heel groot en ontbijt is zozo, maar toch voldoende.
Prijs/kwaliteit prima. Wij betaalden € 45 inclusief onrbijt.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 30 augustus 2015

Er zijn veelbelovende woorden over dit hotel geschreven. De receptioniste was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig maar de dame achter de bar was ronduit onaangenaam. Zou ze niet door hebben dat dankzij de gasten zij haar salaris (en eventuele fooi) krijgt? Ook het ontbijt werd geroemd, ik vond dit erg tegenvallen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 5 juli 2014

Een keurig groot en massaal hotel. Er valt weinig op dit hotel aan te merken. De kamers zijn schoon, er is wifi, de bedden zijn redelijk. Geen airco.
De meisjes achter de balie spreken goed Engels, maar zijn slecht geïnformeerd. Ze wisten niet dat het eigen restaurant op de 10' dicht was.
Het ontbijtbuffet is minder, dan je in dit soort hotels zou verwachten.

Parkeerplaatsen voor de auto zijn er niet in overvloed: Je moet op de oprit een plaatsje vinden. Hoe dat gaat met een vol hotel is mij een raadsel.

Ligging tov de stad redelijk

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 29 november 2013

Een mooi ontvangsthal, Kwam zonder booking. Maar als ik in de lobby boekte op een bookings site was de kaner goedkoper.
De kamers zijn klein en karig,
Ontbijt mooi uitzicht, maar het ontbijtbuffet werd niet bij gegehouden, op of uitgedroogd.

Kamertip: Beide zijden heb je mooi uitzicht
Datum van verblijf: november 2013