“Eten”

Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk eten met zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor liefhebbers van indiaas eten.

Datum van bezoek: augustus 2020

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In een verscholen straatje in de oude stad hebben we heerlijk gegeten in dit restaurant. Doordat het aantal toeristen in de stad sterk is afgenomen door de Corona crisis was reserveren helemaal niet nodig.
De gerechten die wij aten waren niet heet ondanks de aanduiding met 2 pepers.

Datum van bezoek: juli 2020
26 augustus 2019 beoordeeld

Je kunt zowel binnen als buiten eten. Zoals bij de meeste restaurants handig van te voren te reserveren in verband met de lading toeristen van de cruiseschepen.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons appartement om de hoek een aangename verassing. Prima curry voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening en knalharde Indiase muziek. Te gek. Lekker warm ook.

Datum van bezoek: februari 2019
25 juli 2016 beoordeeld

Het eten was lekker. Niet echt heel spicy maar wel smaakvol.
Fijn dat je er niet zo dicht bijeen zit. Een ontspannende en correcte bediening.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Chakra bekeken, bekeken ook

In Chakra geweest? Deel je ervaringen!