“De bediening niet vriendelijk”
Beoordeling van Piccolini

Piccolini
Geclassificeerd als nr. 9 van 168 Restaurants in Klaipeda
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was niet erg vriendelijk. We kregen rode wijn ipv witte wijn. Werd wel meteen geruild. Wel erg kleine hoeveelheid. Daarna de bruschetta gehad, die was erg lekker. Vervolgens pizza, ook hier een fout: een verkeerde pizza. Pizza was goed.

Datum van bezoek: augustus 2020

30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde erg lang voordat het eten kwam, zeker 45 minuten. Tijdens het voorgerecht kwam ook het hoofdgerecht. De bruchette met zalm had weinig smaak ( waar was de dille?) en de pizza Margarita idem, plus een zachte bodem waar ik niet van hou. Tomatenvissoep was lekker, de octopus was niets bijzonders. Ook andere gasten moesten lang wachten en kregen vlak naar elkaar hun voor- en hoofdgerecht.

Datum van bezoek: juli 2019
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een teleurstellende ervaring avond eerder bij ander restaurant vanavond heerlijk gegeten bij Piccolini. Het was warme avond. Koudebietensorp paste er goed bij. Heilbot was prima. Groenten (krijg je niet vaak hier) en aardappelpuree. Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juli 2018
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza gegeten. Ook konden wij zonder gedoe warme chocolademelk met slagroom bestellen. Serveerster was heel aardig en meedenkend.

Datum van bezoek: juli 2018
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant, salades, pizza’s, beetje beperkte kaart vond ik wel een beetje, maar wat kwam, was prima. Bediening was goed en leuke centrale plek in Klaipeda. Een minpuntje, ze kunnen geen bier tappen. Alles zonder schuimkraag....

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Piccolini bekeken, bekeken ook

Klaipeda, District Klaipėda

In Piccolini geweest? Deel je ervaringen!