“Zeer zeker een aanrader!”
Beoordeling van Lucky 7 Burgers

Lucky 7 Burgers
Geclassificeerd als nr. 13 van 3.967 Restaurants in Boedapest
Wijk: District V / Binnenstad
Wijk: District V / Binnenstad
5 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik geef niet vaak 5 uit 5 voor een restaurant. Hier is dit meer dan terecht. Zeer vriendelijk personeel, maar de hamburgers zijn toch echt de sterren van de show. Smakelijk, sappig en het water loopt mij weer in de mond als ik eraan denk!

Datum van bezoek: juni 2022

4 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke American Style eettent met prima burgers en supervriendelijk personeel. Er was op het terras geen plek, dus we zaten binnen. Helaas was het erg warm, maar ze hielden netjes in de gaten of er plek buiten zou vrij komen voor ons. Toen dit gebeurde waren we al klaar met eten.
De burgers waren super. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juni 2022
24 april 2022 beoordeeld

Heerlijke burger op hier. Binnen 10 minuten klaar en heel fijn en goed geholpen door zowel personeel als eigenaar, aanrader!

Datum van bezoek: april 2022
25 maart 2022 beoordeeld

Ze hebben hier heerlijke burgers, ruime keuze aan burgers en menu's. Super vriendelijk personeel, gezellig om mee te kletsen! Zeker een echt aanrader, en de prijs kwaliteit verhouding is echt super.

Datum van bezoek: maart 2022
3 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Goed aangegeven wat ze op dat momenent wel en niet hebben. De burger was heerlijk en niet duur! Een top service gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Lucky 7 Burgers bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Lucky 7 Burgers geweest? Deel je ervaringen!