“Top tentje”

Keukens: Bar, Café
Wijk: Erzsébetváros
Wijk: Erzsébetváros
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en super lekker! We moesten wel lang wachten op de bediening maar ze waren erg vriendelijk. Dikke aanrader

Datum van bezoek: augustus 2021

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk assortiment brunch gerechten, die allen kwaliteit erg goed zijn. Het personeel verwelkomt je op een hartelijke manier, en denkt in oplossingen in plaats van in problemen. Enorm goede espresso die volgens gebruik gemaakt wordt. Aanrader voor iedereen.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanochtend hier ons ontbijt gehaald. Het half uurtje wachten is zeker de moeite waard.
Heerlijke gerechten en mooi opgemaakte borden.
Eens aanrader ook als je glutenvrij moet eten (net als ik).

Datum van bezoek: juni 2019
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijten in de gezellige Joodse wijk. Koffie is TOP! Uitermate vriendelijke bediening en gezellige locatie.

Datum van bezoek: januari 2019
4 januari 2019 beoordeeld

Deze eetgelegenheid is erg gezellig, en bovenal erg lekker. Het kan zijn dat je even moet wachten op een plek, want het is altijd bommetje, bommetje vol! Soms sta je zelfs even buiten (de ruimte binnen om te wachten is beperkt. Daarom.). Ze hebben er heerlijke koffie, ontbijt en lunch. Super leuke, lekkere en vriendelijk restaurant. Wij zijn er zelfs twee keer geweest! Aanrader.

Wel gewoon omgerekend NL prijzen voor een onbijt / lunch. Maar dan krijg je ook gewoon goed eten/drinken.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Cirkusz bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Cirkusz geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.