“Super!”

Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservatie toevallig op een zondagmiddag binnengewandeld en hadden geluk dat er nog een tafeltje was. Zeer druk! Ontzettend goed gegeten en zeker meer dan genoeg! De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Leuke sfeer en lage prijs. Als we nog eens in Boedapest zijn komen wij zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2020

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering meteen geholpen en heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk, behulpzaam en heel snel. Veel vegetarische opties die duidelijk werden aangegeven op de kaart. Hele leuke aankleding en super gezellige sfeer. Wij zouden zeker terugkomen!

Datum van bezoek: augustus 2019
Kata S, social media consultant van Iguana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Thank you!

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten, al vonden we het niet heel speciaal. De bediening was vriendelijk maar een beetje traag. De hostess had er duidelijk geen zin in en er kwam dan ook geen lach op haar gezicht. Overall een gemiddelde ervaring waar nog ruimte voor verbetering is om het plaatje compleet te maken.

Datum van bezoek: maart 2019
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker en veel. Gelukkig had de ober, erg vriendelijk, ons al gewaarschuwd gezamenlijk maar 1 voorgerecht te nemen. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. Omdat het gisteren volzet was, hebben we voor vandaag gereserveerd. Het meisje dat iedereen verwelkomt aan de inkom was niet erg vriendelijk. Ze staat hier duidelijk tegen haar goesting. Verder was de bediening wel zeer vriendelijk, andere werknemers lachen wel en spreken ook :-). De menukaart is heel ruim, met schappelijke prijzen. Een aanrader als je de zware Hongaarse keuken even beu bent.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Iguana bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Iguana geweest? Deel je ervaringen!