Vandaag geopend: 12:00 - 04:00

vanaf 64,70 US$
vanaf 18,98 US$
vanaf 88,46 US$
Beoordeeld op 6 maart 2020

dit is wat men noemt een "Ruine Bar" - een oud vervallen huis dat wordt omgevormd tot bar en volgestouwd is met allerlei "vintage" spullen - je valt van de ene verbazing in de andere

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020

Eén van de mooiste (en fotogeniekste) ruine bars van Boedapest. Alleen rondkijken is al een evenement op zich. Je komt er ogen tekort en je moet hier zeker geweest zijn.

Beoordeeld op 6 februari 2020 via mobiele applicatie

Je komt ogen te kort in deze bar, dit had ik nog nooit gezien. Dit zal me het meest bij blijven van heel de vakantie.

Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Ontzettend toffe ruïne bar, of éigenlijk bars. Als je blijft rondlopen ontdek je elke keer weer een nieuwe ruimte, tof en voor ieder wat wils.

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Volgens mij is dit wel een van de bekendste ruïne bars van Budapest. Je kunt er rond blijven lopen en bij ieder rondje nieuwe vreemde dingen blijven ontdekken. Er zijn verschillende barretjes binnen het pand waar je wat kunt drinken.