Vandaag geopend: 09:00 - 21:00
Een echte aanrader!

Beoordeeld op 2 juli 2018
jazzyjazzproduction
Amsterdam, Nederland
Heerlijk ontspannen op de zondagochtend

Beoordeeld op 19 februari 2018
RDN1987
via mobiele applicatie
Lees alle 410 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Boedapest
vanaf 22,47 US$
vanaf 10,11 US$
vanaf 21,38 US$
vanaf 54,59 US$
Beoordeeld op 2 juli 2018

In plaats van naar een grote badhuis te gaan op een zondagmiddag, besloot ik om de drukte te mijden en naar Magnolia te gaan.
En wat ben ik daar blij om.
Het was er heerlijk rustig. Nadat ik een gezondheidsverklaring moest invullen, werd ik begeleid naar mijn kleedkamer waar er een handdoek, badjas en sloffen klaar lagen.
Verder is het er heel schoon, goede service, heerlijke massage en genoten van de theekamer.
Ik raad iedereen Magnolia day spa aan!

Datum van activiteit: juli 2018
MagnoliaDSpa, Vendégkapcsolati vezető van Magnolia Day Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Dear jazzyjazzproduction,

Thank you for your review, we are happy you had a great time in Magnolia Day Spa! When you will be back to Budapest, hope to welcome you again!
Magnolia Day Spa team

Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

Als onderdeel van onze stedentrip hadden we een zondagochtend gepland bij Magnolia Day Spa. We kozen voor de couples treatment waarin we een privé bad voor 20 min kregen incl drankjes en daarna een tegelijk massage van 45 minuten. Was echt heerlijk! Daarna gebruik gemaakt van de drie sauna’s, het bad en de theeruimte (incl koekjes en fruit). Dit alles voor ongeveer 100 euro voor 2 personen alles inclusief (ook badjas slippers etc). Als we weer eens in Boedapest zijn gaan we dit zeker weer doen, aanrader!

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

Mooie Spa die eigenlijk maar één echt minpunt heeft en dat is dat het in de kelder is gehuisvest en dus geen daglicht heeft. Ook met verlichting is men niet scheutig. Naar mijn smaak gewoon te donker. Ander punt is de gladde vloer rond de jacuzzi’s. Die zijn te glibberig. Uitkijken dus.
Voor het overige niets dan lof. Het is goed verzorgd, goede sauna’s en bovenal fantastische masseuses. Echt heel goed.
Kortom verkwikt naar huis.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi complex
Vriendelijk personeel , eerst medische checklist invullen om te zien als alles Ok met je is. Bij boeking massage boven bepaalde prijs mag je ook gebruik maken van sauna, jacuzzi , fruit, water en koekjes gedurende 3 uren.
Deden als koppel samen massage. Professioneel , wel harde massage. Mooi kader, proper tot en met
Wij betaalden 40000 juf voor 2 personen voor 75 minuten

Datum van activiteit: juni 2017
MagnoliaDSpa, Vendégkapcsolati vezető van Magnolia Day Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Dear bartd738,

Thank you for your kind words and we are more than happy you enjoyed the treatment and you had the time to try out the jacuzzi and the different kind of saunas.
Hope to welcome you again!!
Magnolia Day Spa

Beoordeeld op 15 juni 2017 via mobiele applicatie

Geweldige middag gehad in Magnolia Day Spa. Vriendelijke ontvangst, ze helpen je een geschikte behandeling te vinden voor je huidtype en zijn zeer professioneel in de uitvoering. Heel ontspannen sfeer en ze letten goed op details in de service. Prijs/kwaliteit verhouding is echt top en heb dit dan ook zelden zo meegemaakt. Een gezichtsbehandeling van 1 uur gehad voor de gevoelige huid en mijn huid straalt nog. Geen enkel negatief punt te noemen, gewoon top spa om te ontspannen tijdens je bezoek aan Boedapest.

Datum van activiteit: juni 2017

Dear Lisa,

Thank you for those nice words and we are very happy you had such a good time here!
Whenever you will be in Budapest again, hope to welcome you again!
Magnolia Day Spa