“Matig eten en service”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
4 weken geleden beoordeeld

Drankjes lieten zeer lang op zich wachten, of kwamen zelfs helemaal niet toe (maar stonden wel op de rekening). Eten was niet slecht, maar zeker geen hoogvlieger.

Datum van bezoek: augustus 2021
Al Hajjar V, General Manager van KIOSK Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

We’re very sorry to hear that you had a bad experience. If you’re open to discussing this further, please call us at +36703111969 and ask to speak with the manager. We hope we can make this up to you the next time you visit us.

Sincerely,
KIOSK team

6 maart 2020 beoordeeld

Leuke locatie, zowel binnen als buiten. Soms niet duidelijk of je nu zelf mag gaan zitten of moet wachten.

Datum van bezoek: februari 2020
Al Hajjar V, General Manager van KIOSK Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Sincerely,
The KIOSK Team

18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was prima. De service echt heel maar dan ook echt heel slecht. Alsof niemand gastvrij kon zijn of een glimlach kon geven. Men stond allemaal te hangen bij de bar en toonde nul interesse. Zelfs toen we wilde afrekenen en we bij de bar stonden te wachten kwam er niemand naar ons toe. Heel bijzonder. De tekst achterop de tshirts was in iedergeval op geen van deze medewerkers van toepassing (maar ook echt allemaal, hoe dan!). Happiness was in iedergeval niet de lifestyle van de bediening! Sneu... ik zou lekker ergens anders genieten waar je wel het gevoel hebt dat je welkom bent.

Datum van bezoek: januari 2020
Csaba H, Vezető van KIOSK Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Bedankt voor het schrijven van je mening!
Sorry, we hadden zo'n slechte ervaring, dus laten we hopen dat we nog een kans hebben om te bewijzen dat we kunnen glimlachen :-)

Kiosk-team

20 oktober 2019 beoordeeld

Met prachtig weer buiten op terras gegeten. Kip met saus van foie gras en mijn man een fantastisch gerecht met hert. Niet alleen bijzonder lekker maar ook mooi gepresenteerd. Een goede portie. Voor 40 euro hadden we allebei zeker voldoende gegeten en 1 cola en 1 bier.

Datum van bezoek: oktober 2019
Csaba H, Vezető van KIOSK Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Heel erg bedankt voor je evaluatie!
We hopen dat je ons snel weer bezoekt :-)
Met vriendelijke groet, Kiosk Team

16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat mooie locaties zoals deze niet tot de goedkoopste behoren moge duidelijk zijn.
Gebodene is van goede kwaliteit maar de ontvangst zou in een zaak als deze toch echt beter moeten.

Datum van bezoek: oktober 2019

Bedankt voor het schrijven van je mening!
We werken er constant aan om je beter te maken en gelukkig te zijn en terug te komen :-)
Kiosk-team

Reizigers die KIOSK Budapest bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In KIOSK Budapest geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.